رکورد شکنی بازی Call Of Duty War Zone در تعداد گیمر آنلاین

رکورد شکنی بازی Call Of Duty War Zone در تعداد گیمر آنلاین

سری بازی های کال آف دیوتی از جمله عناوین پر طرفدار و پر فروش در پلتفرم های مختلف بودند و اکنون بازی War Zone که به عنوان یک عنوان جانبی در Modern Warfare جدید قابل دانلود و استفاده است، موفق به ثبت رکورد تعداد گیمر آنلاین شده است. عنوان War Zone که یک جنگ آنلاین تمام عیار با قابلیت حضور همزمان 150 نفر در نقشه شهر خیالی Verdansk به شمار می رود، گیمرهای فراوانی را از نقاط مختلف جهان گرد هم آورده است.

با شیوع کرونا ویروس در نقاط مختلف جهان که سبب بروز مشکلات بسیار زیاد از جمله تاثیرات منفی در وضعیت اقتصادی بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ شده، اما برای استودیو ها و ناشران بازی ها آب و نان فراوانی داشته است. مدت زیادی از عرضه بازی War Zone به عنوان بخشی از عنوان اصلی Modern Warfare 2019 نمی گذرد که خانه نشینی و قرنطینه گیمرها به افزایش تعداد آنها و ثبت یک رکورد منجر شده است.

بازی آنلاین Call Of Duty War Zone که توسط دو استودیو Infinity Ward و Raven Software توسعه یافته و توسط کمپانی Activision منتشر شده، در شهر خیالی Verdansk به صورت اقتباسی آزاد از دونتسک در شرق اوکراین پایه ریزی شده است. این بازی دارای دو حالت Plunder و Battle Royal است که گزینه دوم طرفداران بسیاری زیادی دارد و طبق اعلام اکتیویژن، بیش از 50 میلیون نفر تاکنون این بازی را تجربه کرده اند.

بازی Call Of Duty Modern Warfare تاکنون سه فصل شامل Season 1، Season 2 و Season 3 را شامل شده که در هر کدام از آنها امکانات جذابی وجود دارد. حتی بخش Solo Mode نیز در فصل سوم و با ارائه یک به روز رسانی به بازی War Zone افزوده شده و طبق اعلام ناشر آن، تعداد گیمرهای این عنوان در تاریخ 10 آوریل 2020 به بیش از 50 میلیون نفر رسیده است.

بازی War Zone در تاریخ 10 مارس 2020 و به عنوان بخشی از فصل سوم Modern Warfare عرضه شد و در همان 24 ساعت ابتدایی، بیش از 6 میلیون نفر آن را دانلود کردند. پس از گذشت 4 روز نیز تعداد افرادی که این عنوان را دانلود کرده به بیش از 15 میلیون نفر افزایش یافت . هم اکنون نیز تعداد دانلود ها به بیش از 50 میلیون رسیده است.

هر چند مشکلات اینترنت و پکت لاست فراوان سرور بازی با توجه به کیفیت اینترنت و سایر موارد برای گیمرهای ایرانی بسیار زیاد و شایع بوده، اما استقبال خوبی از بازی War Zone در ایران را شاهد بودیم و علاقه مندی گیمرهای وطنی به بازی های آنلاین گروهی رو به افزایش است. به هر حال سرگرم شدن در این روزهای کرونایی، اهمیت فراوانی دارد تا از قرنطینه اجباری نهایت استفاده را برد!

پست های مرتبط

کنسول‌های Xbox Series X/S قادر به حفظ 30 فریم در ثانیه برای بازی Hellblade II نیستند

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود