هواوی نوا 5i پرو ترکیبی از طراحی ها معروف هواوی / مشخصات فنی و تصاویر

هواوی نوا 5i پرو این بار به عنوان گوشی هوشمند جدید سری نوا رونمایی خواهد شد. این در حالی می باشد که پیش از این هواوی برای اولین بار از صفحه نمایش اینفینیتی O برای نوا 4 استفاده کرد. بعد از آن شاهد رونمایی نوا 5 پرو بودیم که تقریبا از طراحی مشابه با هواوی پی 30 و پی 30 پرو بهره مند شده بود. اما این بار هواوی نوا 5i پرو با ترکیبی ا طرح های پیشین و محبوب هواوی دیده شده.

مشخصات فنی هواوی نوا 5i پرو

صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.26 اینچی با رزولوشن 2340×1080 این گوشی هوشمند که از ناچ اینفینیتی O بهره برده، ما را به یاد صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای نوا 4 می اندازد. با توجه به قرار گرفتن سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی، به احتمال زیاد صفحه نمایش زیبای نوا 5i پرو از جنس IPS خواهد بود.

دوربین

اما با نگاهی به طراحی پشتی در نظر گرفته شده، اولین چیزی که به ذهنتان می رسد، طراحی پشتی گوشی های خانواده میت 20 این شرکت می باشد. البته با تقاوتی جزئی، که این گوشی هوشمند از یک سنسور بیشتر به نسبت گوشی های خانواده میت 20 برای دوربین های اصلی خود بهره خواهد برد.

با توجه به مشخصات فنی منتشر شده، یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه دو سنسور 2 مگاپیکسلی، دوربین های اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند ار تشکیل می دهند. در قسمت بریدگی ناچ زیبای اینفینیتی O صفحه نمایش نیز سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده.

سخت افزار و باتری

همانطور که هواوی  قولش را داده بود از این پس از پردازنده 7 نانومتری جدید Kirin 810 برای برخی از گوشی های هوشمند میان رده خود استفاده خواهد کرد و این محصول جدید نیز از چنین پردازنده قدرتمندی بهره مند شده. رم های 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی و باتری 4000 میلی آمپری مجهز به شارژ سریع 20 واتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد