کالبد شکافی شیائومی می A3 به همراه ویدئو

شیائومی می A3 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده شیائومی بصورت رسمی معرفی شد. مشخصات در نظر گرفته شده برای این محصول میان رده، تقریبا همان مشخصاتی بود که برای شیائومی می CC9e در نظر گرفته شده بود. اما این گوشی میان رده برای فروش در بازار جهانی معرفی شد.

امروز شیائومی ویدئوی رسمی را منتشر کرده که تک تک اجزای درونی و سخت افزاری این گوشی هوشمند میان رده را کالبد شکافی کرده. یکی از اصلی ترین دلایل این ویدئو و مشخص کردن اعضای سخت افزاری این گوشی هوشمند میان رده، نشان دادن تعمیر پذیر بودن و جداسازی راحت قطعات سخت افزاری آن می باشد.

زیرا همواره یکی از اصلی ترین ایرادات گرفته شده از گوشی های میان رده، تعمیر پذیر بودن سخت آن ها می باشد. به این دلیل که طراحی قسمت های سخت افزاری درونی این گوشی های هوشمند به نحوی می باشد که امکان کالبد شکافی و  تعمیر آن ها را سخت می کند.

شیائومی می A3 در حد اندازه های یک گوشی هوشمند میان رده باید گفت امتیاز قابل قبولی را به خود نسبت داده. استفاده از صفحه نمایش از جنس اولد که باعث شده تا قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت را در خود جای دهد، به همراه سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.78 و سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض 118 درجه ای به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی، دوربین های اصلی سه گانه را تشکیل می دهند. از جمله قابلیت هایی می باشند که هر کاربری را مشتاق به خرید این گوشی میان رده می کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد