هواوی نوا 5i پرو با پردازنده 7 نانومتری معرفی شد

هواوی نوا 5i پرو به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت، بعد از شایعات بسیار منتشر شده بصورت رسمی معرفی شد. طراحی ترکیبی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند در قسمت پشتی ما را به یاد طراحی در نظر گرفته شده برای گوشی های خانواده میت 20 این شرکت می اندازد. برای صفحه نمایش نیز طراحی مشابه با نوا 4 را شاهد می باشیم.

مشخصات هواوی نوا 5i پرو

صفحه نمایش 6.28 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2340×1080 در نظر گرفته شده،از ناچ زیبای اینفییتی O بهره مند شده. با توجچه به اینکه تنها سامسونگ حق استفاده از صفحات نمایش اولد با ناچ اینفینیتی O را دارد، به همین دلیل هواوی برای این گوشی هوشمند میان رده خود صفحه نمایشی از جنس اینفینیتی O استفاده کرده.

اما در قسمت پشتی نیز شاهد استفاده از چهار سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم. معماری مربعی در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی ما را به یاد طراحی گوشی های خانواده میت 20 این شرکت می اندازد. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی، سنسور های دوربین اصلی چهار گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

در قسمت بریدگی زیبای ناچ اینفینیتی O نیز شاهد استفاده از سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 برای دوربین سلفی می باشیم.

اما یکی از مشخصات بارز در نظر گرفته شده برای هواوی نوا 5i پرو، مجهز شدن به پردازنده اختصاصی Kirin 810 این شرکت می باشد. استفاده از پردازنده 7 نانومتری برای یک گوشی میان رده اولین بار است که اتفاق می افتد. برای باتری نیز انتخاب مناسبی صورت گرفته، باتری 4000 میلی آمپری این گوشی هوشمند با شارژر سریع 20 واتی توانایی شارژ 50 درصدی باتری این گوشی هوشمند را در مدت زمان 30 دقیقه خواد داشت.

این گوشی میان رده در مدل های مختلف با حداقل قیمت 290 یورو و حداکثر قیمت 360 یورو روانه بازار خواهد شد و پیش فروش این محصول برای بازار چین تا چند روز آینده آغاز می شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود