تصاویر هواوی نوا 5I در TENNA دوربین های اصلی چهار گانه را تایید کرد

تصاویر هواوی نوا 5I که در TENNA منتشر شده مشخصات اصلی در نظر گرفته شده که می توان از روی ظاهر این گوشی هوشمند تشخیص داد را برای ما مشخص کرد. پیش از این شایعاتی در رابطه با هواوی نوا 5 شنیده بودیم که با توجه به شناخت آخرین محصول این سری یعنی نوا 4 پیش بینی کرده بودیم که این گوشی هوشمند نیز از صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی O بهره مند خواهد شد.

هواوی نوا 5I با دوربین های اصلی چهار گانه

همانطور که گفته بودیم هنوز نمی دانیم که هواوی قصد رونمایی از دو گوشی هوشمند میان رده را دارد یا خیر. زیرا شایعات منتشر شده با نام های نوا 5 و نوا 5I کمی شک ما را برانگیخته می کند که هواوی قصد رونمایی از دو گوشی هوشمند را بصورت هم زمان داشته باشد.

به هر حال در نگاه اول شباهت بسیار بالای این محصول با شایعات و مشخصات در نظر گرفته شده برای هواوی پی 20 لایت (2019) را مشاهده می کنیم.

صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی O که قطعا از جنس IPS LCD خواهد بود و از طرفی استفاده از سه سنسور برای دوربین اصلی به همراه یک سنسور TOF که دوربین های اصلی چهار گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. از جمله مشخصاتی است که در تصاویر منتشر شده می توانیم پی ببریم.

تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد) برای رونمایی رسمی این محصول میان رده جدید هواوی در نظر گرفته شده. از طرفی گویا رونمایی این گوشی هوشمند با سوپرایزی همراه خواهد بود و هواوی قصد دارد برای اولین بار بعد از تحریم های گوگل و ممنوعیت استفاده از سیستم عامل اندروید، این گوشی میان رده را به سیستم عامل اختصاصی خود مجهز کند. البته هواوی این اخبار را هنوز تایید و یا تکذیب نکرده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !