معرفی شبیه ساز پرواز جدید مایکروسافت و زمان انتشار بازی Gears 5 در E3 2019

معرفی شبیه ساز پرواز جدید شرکت مایکروسافت در جریان رویدادی که در نمایشگاه E3 امسال صورت گرفت، از آخرین معرفی های صورت گرفته توسط ردموندی ها در بزرگترین گردهمایی گیمینگ دنیا در سال 2019 بود. همچنین مایکروسافت زمان انتشار بازی مورد انتظار Gears 5 را نیز اعلام کرده است.

  • تجربه پرواز با Flight Simulator جدید مایکروسافت

روز گذشته شرکت مایکروسافت یک شبیه ساز جدید پرواز از سری Flight Simulator را در E3 2019 معرفی کرد. شبیه ساز پرواز جدید این شرکت از فناوری هوش مصنوعی ابری Microsoft Azure برخوردار شده است. در معرفی شبیه ساز پرواز مایکروسافت جزئیات زیادی اعلام نشده اما با توجه به تریلر منتشر شده از این شبیه ساز، محیط بسیار زیبا و جالبی را در آن شاهد هستیم.

سری شبیه سازهای پرواز مایکروسافت از دهه 80 میلادی منتشر شده اند و آخرین قسمت آن به سال 2014 و شبیه ساز Flight Simulator X: Steam Edition بازمیگردد که ادامه ای برای قسمت Flight Simulator X بود که در سال 2006 منتشر شد. با اینکه این شبیه سازها بخشی از برنامه Xbox Games محسوب میشوند اما مایکروسافت همچنان ترجیح میدهد که آن را فقط برای کامپیوترهای شخصی منتشر کند.

  • Gears 5 با حالت جدید Escape

از معرفی شبیه ساز پرواز که بگذریم، میرسیم به یکی از بازی های انحصاری فوق العاده مایکروسافت. طبق اعلام این شرکت، Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر برای کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. این خبر نیز طی کنفرانس شرکت در نمایشگاه E3 2019 اعلام شده است.

معرفی Gears 5 به نمایشگاه E3 سال گذشته بازمیگردد. ستاره این بازی، Kate Diaz است که اولین حضور آن به Gears of War 4 برمیگردد. Gears 5 توسط استودیو The Coalition توسعه یافته است. این بازی از حالت جدیدی به نام Escape برخوردار شده است که در این حالت یک تیم از بازیکنان باید با نفوذ به خطر دشمن، بمبی را فعال کنند و پیش از انفجار آن، فرار کنند.

آن دسته از بازیکنانی که بازی را از طریق عضویت در Xbox Game Pass تا تاریخ 16 سپتامبر خریداری یا اجرا کنند، میتوانند به بسته شخصیتی Terminator Dark Fate نیز دسترسی داشته باشند.

منبع: The Verge

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد