سامسونگ گلکسی M40 رسما معرفی شد

سامسونگ گلکسی M40 به عنوان جدیدترین محصول میان رده سری M این شرکت امروز بصورت رسمی معرفی شد و از هفته آینده پیش فروش این گوشی هوشمند میان رده نیز آغاز خواهد شد. از ویژگی های بارز در نظر گرفته شده می توان به صفحه نمایش اینفینیتی O این گوشی هوشمند و دوربین های اصلی سه گانه آن اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی M40 قدرتمند ترین گوشی میان رده سری M

گوشی های میان رده سری M و A سامسونگ از جمله سری های جدید این شرکت و البته محبوب ترین گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ نیز می باشند. سامسونگ گلکسی M40 نیز با بهره بردن از مشخصات فنی قابل قبول و قیمت مناسب در نظر گرفته شده به احتمال خیلی زیاد کمک شایانی به فروش جهانی گوشی های هوشمند این شرکت خواهد کرد.

صفحه نمایش

این گوشی هوشمند دومین محصول سری میان رده این شرکت می باشد که از ناچ زیبای اینفینیتی O بهره مند شده. پیش از این نیز سامسونگ برای اولین بار از چنین ناچی برای گلکسی A8s استفاده کرد. شاهکار این ناچ های زیبا را نیز در گوشی های خانواده گلکسی اس 10 شاهد بودیم.

صفحه نمایش 6.3 ایننچی PLS یکدست این گوشی تنها دارای یک حفره در گوشه چپ می باشد که محل قرار گیزی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می باشد. تکنولوژی استفاده از بلندگو در صفحه نمایش نیز برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده است.

استفاده از چنین صفحه نمایشی باعث شده تا قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

دوربین و سخت افزار

برای دوربین های اصلی نیز سامسونگ از یک سنسور 32 مگاپیکسلی اصلی و سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه 5 مگاپیکسلی عمقی برای دوربین های اصلی سه گانه این محصول میان رده خود استفاده کرده است.

سنسور های دوربین در نظر گرفته شده قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K و اسلوموشن با سرعت 240 فریم در ثانیه را نیز خواهند داشت.

باتری 3500 میلی آمپری در نظر گرفته شده نیز به شارژ سریع 15 واتی مجهز شده است. از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به پردازنده اسنپدراگون 675 و رم 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء تا حداکثر میزان 512 گیگابایت اشاره کرد.

قیمت

قیمت 288 دلاری در نظر گرفته شده بسیار مقرون بصرفه به نظر می رسد و همانطور که گفتیم پیش بینی می شود میزان فروش خوبی را نیز به خود اختصاص دهد. سامسونگ تصمیم دارد تا این محصول میان رده خود را به عنوان یک محصول بین المللی معرفی کند و بازار فروش خود را محدود به کشور های آسیایی نخواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !