مقایسه سرعت هواوی پی 30 پرو و ریلمی ایکس 2 پرو / اسنپدراگون در مقابل کایرین

مقایسه سرعت هواوی پی 30 پرو و ریلمی ایکس 2 پرو را این بار در نظر گرفته ایم. گل سرسبد گوشی های هوشمند سری پی هواوی این بار قرار است در مقابل یکی از شگفتی های ریلمی یعنی ایکس 2 پرو قرار گیرد. این بار شاهد رقابت پردازنده های اختصاصی هواوی و نیز پردازنده شرکت کوالکام خواهیم بود. در ادامه قبل از مشاهده ویدئوی مقایسه، به بررسی مشخصات سخت افزاری این دو گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

مشخصات پردازنده هواوی پی 30 پرو

هوآوی ترجیح داده که از همان پردازنده استفاده شده در میت 20 و میت 20 پرو استفاده کند. پردازنده کرین 980 در پرچمداران قبلی این شرکت خود را نشان داده بودند و می توان به قدرت بالای آنها متکی بود. پردازنده ای 7 نانومتری با 6.9 میلیارد ترانزیستور که در کنار قدرت، مصرف بهینه انرژی را در دستور کار خود قرار داده است.

از مشخصات این پردازنده می توان به 8 هسته بودن با ترکیبی از 2 هسته با فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز + 2 هسته 1.92 گیگاهرتز + 4 هسته 1.8 گیگاهرتز، پشتیبانی از رم های LPDDR4X با فرکانس کاری 2133 مگاهرتز و مودم با استاندارد Cat.21 اشاره کرد. پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP10 و پشتیبانی از هوش مصنوعی از دیگر موارد قابل ذکر است.

مشخصات پردازنده ریلمی ایکس 2 پرو

کوالکام بعد از رونمایی از اسنپدراگون 855 که شاهد استفاده از این پردازنده در گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 بودیم، از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 پلاس با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ پرده برداری کرد.

ریلمی ایکس 2 پرو نیز در کنار بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند همچون سنسور 64 مگاپیکسلی دوربین، به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده.

شما را به دیدن این ویدئو مقایسه هواوی پی 30 پرو و ریلمی ایکس 2 پرو دعوت می کنیم تا ببینیم پردازنده کایرین 980 عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهد گذاشت یا اسنپدراگون 855 پلاس.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !