مشخصات فنی شیائومی می 10 / پردازنده ای جدید در کنار سنسور دوربین قدرتمند

شیائومی می 10 قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت در سال جدید رونمایی شود. به لطف شایعه پراکنان حال اطلاعات جالبی از این گوشی در اختیار ما قرار گرفته. گویا بار دیگر شیائومی قصد دارد تا پرچمداری قدرتمند را روانه بازار کند. از شاخص های بارز و چشم گیر این گوشی می توان به سنسور های دوربین و البته پردازنده قدرتمند آن اشاره کرد.

مشخصات شیائومی می 10

تا به امروز برخی تصاویر از نسخه نهایی و ساخته شده شیائومی می 10 منتشر شده. در این تصاویر شاهد بودیم که در قسمت پشتی 4 سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده و برای اولین را در میان محصولات این شرکت، می 10 قرار است به صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شود.

جنس اولد صفحه نمایش این گوشی هوشمند با توجه به اینکه هیچ محلی در قسمت پشتی برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته نشده، نشان می دهد که شاهد قرار گیری این قابلیت پر کاربرد در صفحه نمایش خواهیم بود.

شیائومی می CC9 پرو اولین گوشی هوشمند این شرکت بود که با بهره بردن از سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ توانست رتبه بسیار خوبی را در وب سایت دگزومارک به خود اختصاص دهد. حتی مدتی در کنار هواوی میت 30 پرو به عنوان برتین گوشی هوشمند این رده بندی شناخته می شد.

این بار شیائومی می 10 نیز قرار است به جدیدترین سنسور سامسونگ همانند شیائومی می CC9 پرو مجهز شود. در کنار این سنسور قدرتمند، شاهد در نظر گرفته شدن سه سنسور دیگر نیز می باشیم.

مجهز شدن به پردازنده اسنپدراگون 865

در اخبار منتشر شده گویا شیائومی قصد دارد تا از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام برای این گوشی هوشمند استفاده کند. اسنپدراگون 865 که تا به امروز هیچ گوشی هوشمندی به آن مجهز نشده. این در حالی می باشد که سامسونگ نیز قصد دارد برای پرچمداران جدید گلکسی اس 20 خود، از این پردازنده استفاده کند.

اما گویا شیائومی اولین شرکتی خواهد بود که محصولی را با مجهز شدن به پردازنده اسنپدراگون 865 معرفی می کند. از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی می توان به شارژر 66 واتی شارژ سریع اشاره کرد. این شارژر می تواند باتری 4800 میلی آمپری شیائومی می 10 را در مدت زمان 35 دقیقه به شارژ کامل برساند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !