هواوی پی 40 و پی 40 پرو غول هایی که بزودی رونمایی خواهند شد / کسب تاییدیه TENNA

سامسونگ از جدیدترین پرچمداران خود یعنی گوشی های خانواده گلکسی اس 20 پرده برداری کرد. سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا با بهره بردن از مشخصات فنی فوق قدرتمند توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد و حال نوبت به رقیب اصلی این شرکت یعنی هواوی رسیده. در جدیدترین اخبار منتشر شده، هواوی پی 40 و پی 40 پرو موفق به کسب تاییدیه TENNA شده اند، یعنی این گوشی های هوشمند مجوز فروش در بازار چین را کسب کرده و بزودی باید شاهد رونمایی رسمی این پرچمداران باشیم.

هواوی پی 40 پرو رقیب اصلی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا

اطلاعات خاصی از این گوشی های هوشمند منتشر نشده تنها با توجه به تصاویر و شایعات اخیر گویا هواوی تصمیم دارد تا از صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی O برای اولین بار استفاده کند. صفحه نمایشی که ما را با توجه به در نظر گرفته شدن دو سنسور برای دوربین سلفی به یاد سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس می اندازد.

سوای بحث طراحی صفحه نمایش این بار سنسور های قدرتمند ترین به نسبت پرچمداران قبلی این شرکت برای هواوی پی 40 و پی 40 پرو در نظر گرفته خواهد شد. مدل پرو این گوشی های هوشمند قرار است از چهار سنسور دوربین و دو سنسور دوربین سلفی بهره مند شود.

باز هم هواوی همانند پی 30 پرو قصد دارد تا از سنسور پریسکوپ برای این گوشی هوشمند استفاده کند، اما این بار قدرتمند تر از همیشه. سنسور پریسکوپ هواوی پی 30 پرو قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال را داشت اما سنسور پریسکوپ پی 40 پرو توانایی زوم 10 برابری اپتیکال را خواهد داشت. سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا اولین گوشی هوشمند بود که توانایی ارائه چنین زوم اپتیکال را داشت.

در طرف مقابل اما هواوی پی 40 از چهار سنسور بهره خواهد برد. شایعات خبر از مجهز شدن این گوشی هوشمند به سنسور اصلی 52 مگاپیکسلی به همراه سنسور 40 مگاپیکسلی سینماتیک و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابر اپتیکال به همراه سنسور TOF را می دهند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !