قابلیت های سنسور تله فوتو هواوی پی 40 و سامسونگ گلکس اس 11

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال میلادی جاری، در سه ماهه اول سال 2020 به احتمال خیلی زیاد شاهد رونمایی پرچمداران جدید هواوی و سامسونگ خواهیم بود. گوشی های هوشمند خانواده پی 40 برای هواوی و گوشی های هوشمند خانواده اس 11 برای سامسونگ، پرچمداران جدید این شرکت ها می باشند که در سال میلادی آینده رونمایی خواهند شد. در جدیدترین اخبار منتشر شده، قابلیت های سنسور تله فوتو این گوشی های هوشمند منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

پیش از این هواوی پی 30 پرو با بهره بردن از سنسور تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال نه تنها اولین گوشی هوشمندی بود که قابلیت چنین زومی را داشت، بلکه توانست در زمان رونمایی خود بهترین امتیاز را در میان گوشی های هوشمند از وب سایت معتبر دگزومارک سب کند.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، هواوی پی 40 قرار است به سنسور 16 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 10 برابری پریسکوپ مجهز شود. این در حالی می باشد که رقیب جدی این گوشی هوشمند همانند همیشه سامسونگ می باشد.

سامسونگ نیز اعلام کرد که برای سال میلادی آینده قصد رونمایی از گوشی های خانواده گلکسی اس 11 را دارد. از جمله قابلیت های قدرتمند در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 11 می توان به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی آن اشاره کرد که شیائومی می CC9 پرو توانست با بهره بردن از آن نام خود را به عنوان بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین اصلی در صدر جدول دگزومارک به ثبت برساند.

در کنار این سنسور قدرتمند، گلکسی اس 11 از یک سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. اما این سنسور سوای پی 40 که زوم 10 برابری را با خود به همراه خواهد داشت، توانایی ارائه زوم 5 برابری پریسکوپ را دارد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد