حافظه رم اختصاصی Geil برای پردازنده AMD RYZEN

حافظه رم اختصاصی Geil برای پردازنده AMD RYZEN

کمپانی Geil برای پردازنده های جدید AMD RYZEN نسل سوم، کیت حافظه رم DDR4 اختصاصی به همراه نورپردازی RGB تولید کرده است. نسل سوم از پردازنده های رایزن AMD مدتیست که در بازارهای جهانی عرضه شدند و برند Geil به عنوان یکی از تولید کنندگان حافظه رم، محصولی اختصاصی برای آنها عرضه کرده است.

کیت حافظه رم جدید Geil با نام EVO X II نسخه اختصاصی AMD در ظرفیت مجموع 16 گیگابایت شامل دو ماژول 8 گیگابایتی با فرکانس 3600 مگاهرتز به صورت دو کاناله تولید شده و با قیمت بسیار مناسب 84.99 دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است. نورپردازی RGB به کار رفته درون هیت سینک آلومینیومی آن با فناوری های نورپردازی مختلف از جمله AURA SYNC ایسوس، گیگابایت RGB FUSION، ام اس آی MYSTIC LIGHT و ازراک PolyChrome سازگاری دارد.

به این ترتیب کاربران می توانند نورپردازی کیت حافظه رم Geil Evo X II را با تجهیزات دیگر از جمله مادربرد و کارت گرافیک همگام سازی کنند. حافظه جدید ژیل به دلیل فرکانس بالا و همچنین زمان بندی قابل قبول CL18 (شامل زمان بندی 40-20-20-18) گزینه ای بی نظیر برای پردازنده های RYZEN 3000 به شمار می رود.

از مهم ترین ویژگی های قابل ذکر در خصوص حافظه رم Geil EVO X II DDR4 می توان به نورپردازی بدون نیاز به کابل (تغذیه دیود های نوری از اسلات حافظه)، افکت های متنوع در نورپردازی RGB، همگام سازی نورپردازی با نرم افزار های شرکت های مختلف از جمله ASUS/MSI/GIGABYTE/ASRock، پشتیبانی از پروفایل حافظه رم XMP 2.0 و هیت سینک آلومینیومی زیبا اشاره کرد.

تمام امکانات ذکر شده در حافظه DDR4 جدید ژیل با قیمت بسیار مناسب 84.99 دلار به دست کاربران می رسد تا در آستانه سال میلادی جدید، دستی به سر و روی حافظه رم کامپیوتر شخصی مجهز به پردازنده های RYZEN 3000 خود بکشند. همچنین ژیل به این نکته اشاره کرده که حافظه های جدید این شرکت به دلیل بهره مندی از چیپ ست های حافظه با کیفیت و هیت سینک آلومینیومی، امکان اورکلاک را برای کاربران حرفه ای ارائه می دهد.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند