مشخصات کامل هواوی پی 40 پیش از رونمایی رسمی

تنها یک روز تا رونمایی پرچمدارن جدید هواوی زمان باقی مانده و به لطف شایعه پراکنان امروز اطلاعات کاملی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای هر دو گوشی هوشمند جدید هواوی منتشر شده. در این مقاله اما به مشخصات در نظر گرفته شده برای هواوی پی 40 خواهیم پرداخت.

مشخصات هواوی پی 40

هواوی پی 40 به نسبت مدل پرو از مشخصات فنی به نسبت ضعیف تری بهره برده است. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.1 اینچی از جنس اولد مجهز خواهد شد که توانایی ارائه رزولوشن 1080 پیکسل پلاس و نیز نرخ بروزرسانی 60 هرتز را خواهد داشت.

برای اولین بار در میان پرچمدارارن هواوی، صفحه نمایش این گوشی های هوشمند با ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز خواهند شد. در بریدگی ناچ اینفینیتی O صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی در کنار سنسور سنجش عمق خواهیم بود.

البته هواوی برای اولین بار نیز قرار است در کنار سنسور های دوربین سلفی از سنسور تشخیص چهره سه بعدی برای قابلیت امنیتی هواوی پی 40 استفاده کند. در قسمت پشتی اما سه سنسور برای دوربین در نظر گرفته خواهد شد.

سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال (هر دو سنسور اصلی و تله فوتو به قابلیت لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده اند) در کنار سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین سه گانه هواوی یی 40 را تشکیل خواهند داد.

پردازنده کایرین 990 اختصاصی هواوی این گوشی هوشمند را همراهی خواهد کرد. اما تمام این گوشی های هوشمند قابلیت پوشش شبکه های اینرتنتی 5G را نخواهند داشت. هواوی این بار تصمیم گرفته تا برای برخی از کشور هایی که شبکه های اینترنتی نسل پنجم در آن ها همه گیر شده، هواوی پی 40 5G را در نظر بگیرد.

گویا این پرچمدار تنها در یک مدل با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. در بخش باتری نیز همانند هواوی پی 30 قرار است باتری 3800 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژ 22.5 واتی مجهز به شارژ سریع، هواوی پی 40 را همراهی کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد