هواوی Y7p میان رده ای ارزان قیمت با دوربین 48 مگاپیکسلی

گوشی های میان رده هواوی بدون شک یکی از پرطرفدار ترین گوشی های میان رده موجود در بازار به حساب می آیند. در بازار ایران نیز این محصولات فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص دادند. اما این بار هواوی Y7p قرار است با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و البته قیمتی مقرون بصرفه روانه بازار شود.

سری Y گوشی های هواوی عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند که می توان Y9 پرایم را یکی از بهترین محصولات میان رده این سری دانست که البته با استقبال خوبی نیز از سوی کاربران ایرانی مواجه شد.

مشخصات هواوی Y7p

طراحی و صفحه نمایش

هواوی بار دیگر از طراحی مشابه با برخی طراحی گوشی های پرچمدار استفاده کرده. برای صفحه نمایش شاهد در نظر گرفته شدن ناچ زیبای اینفینیتی O بودیم که بریدگی دایره ای شکل برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی در قسمت گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش در نظر گرفته شده.

در قسمت پشتی نیز طراحی ساده اما زیبایی را میبینیم که سه سنسور دوربین با چیدمان ستونی شکل و سنسور حسگر اثر انگشت در محل سنی خود در قسمت مرکزی قرار گرفته اند.

هواوی Y7p به صفحه نمایشی با ابعاد 6.39 اینچی مجهز شده که قابلیت ارائه رزولوشون HD پلاس نیز خواهد داشت. جنس IPS LCD این صفحه نمایش نیز همانطور که گفتیم سبب شده تا سنسور حسگر اثر  انگشت در قسمت پشتی این گوشی میان رده قرار گیرد.

دوربین

سه سنسور برای دوربین Y7p در نظر گرفته شده که یک سنسور اصلی  48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق سنسور های دوربین سه گانه را تشکیل می دهند

.

در بریدگی دایره ای شکل ناچ اینفینیتی O صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی Y7p می باشیم.

پردازنده و باتری

هواوی بار دیگر از پردازنده محبوب و میان رده Kirin 710F برای این گوشی هوشمند استفاده کرده. از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء تا حداکثر میزان 512 گیگابایت اشاره کرد.

باتری 4000 میلی آمپری در نظر گرفته شده نیز نوید طول عمر مفید خوبی را برای یک چنین گوشی میان رده ای می دهد. هواوی قصد دارد تا y7p را با قیمت 150 دلاری روانه بازار کند و این گوشی تنها برای بازار چین در نظر گرفته نشده و شاهد شروع فروش آن در بازار های جهانی نیز خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !