اینفوگرافی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی فولد 2

کم کم به رونمایی جدیدترین پرچمداران سری نوت سامسونگ، یعنی گوشی های هوشمند خانواده نوت 20 سامسونگ نزدیک می شویم. در آخرین اخبار منتشر شده، مطلع شدیم که سامسونگ قصد دارد در کنار رونمایی جدیدترین پرچمداران خود، از گوشی انعطاف پذیر جدیدش، یعنی گلکسی فولد 2 نیز پرده برداری کند.

سامسونگ گلکسی فولد به عنوان اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت با مشکلات بسیار جدی رو به رو شده بود. مشکلات اصلی که برای صفحه نمایش انعطاف پذیر این گوشی به وجود آمده بود سبب شد تا سامسونگ فروش گلکسی فولد را متوقف کند.

حال گلکسی فولد 2 قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت، با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند تر به نسبت نسل قبلی رونماییی شود. طراحی و نحوه تا شدن صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند تقریبا شبیه به طراحی می باشد که نسل قبلی از آن بهره برده بود.

فولد 2 قرار است این بار به نسبت نسل قبلی خود به صفحات نمایشی با ابعاد بزرگتری مجهز شود. همانطور که می دانیم، گلکسی فولد به یک صفحه نمایش تاشو با ابعاد 7.3 اینچ و صفحه نمایشی ثانویه با ابعاد 4.6 اینچی مجهز شده بود. سامسونگ این بار قصد دارد تا در این قسمت مشخصات چشم گیر تری را برای فولد 2 در نظر بگیرد.

جدیدترین گوشی انعطاف پذیر این شرکت قرار است به صفحه نمایش اصلی 7.7 اینچی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز، همانند صفحات نمایش گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 و به صفحه نمایش ثانویه با ابعاد 6.23 اینچی بانرخ بروزرسانی 60 هرتز مجهز شود.

یکی از ایرادات گلکسی فولد سوای مشکلی که برای صفحه نمایش اصلی آن به وجود آمده بود، صفحه نمایش کوچک در نظر گرفته شده برای استفاده در حالت تاشو بود که با توجه به آنچه اشاره کردیم، دیگر چنین مشکلی را در گلکسی فولد 2 شاهد نخواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد