شیائومی می بند 5 با صفحه نمایشی بزرگتر و قابلیت های قدرتمند تر رونمایی شد

سری دستبند های می بند شیائومی از همان ابتدا با قیمتی مقرون بصرفه خود توانستند کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کنند. مخصوصا می بند 4 که برای اولین بار از صفحه نمایشی امولد و رنگی بهره برده بود و توانست لقب بهترین و پر فروش ترین دستبند هوشمند سال را به خود اختصاص دهد. حال بعد از شایعات منتشر شده بالاخره امروز شاهد رونمایی رسمی شیائومی می بند 5 بودیم.

مشخصات شیائومی می بند 5

صفحه نمایشی بزرگتر و جذاب تر

همانطور که در شایعات شنیده بودیم، می بند 5 از مشخصات فنی قدرتمند تری به نسبت سری قبلی خود بهره برده است. از جمله این تغییرات بهبود یافته شاخص، صفحه نمایش در نظر گرفته شده می باشد. می بند 5 به صفحه نمایشی 1.1 اینچی با پنل امولد مجهز شده. این در حالی می باشد که می بند 4 از صفحه نمایشی 0.95 اینچی بهره برده بود.

برنامه های سلامت بیشتر به همراه تکنولوژی جدید

به طبع نباید از یک دستبند هوشمند به اندازه یک ساعت هوشمند انتطار داشت. اما سری جدید دستبند های هوشمند شیائومی به نسبت نسل قبلی برنامه های ورزشی جدیدترین و کاربردی تری را با خود به همراه داشته اند. این گجت هوشمند با پشتیبانی از استاندارد های ضد آب می تواند تا عمق 50 متری آب نیز دوام بیاورد.

یکی دیگر از برنامه های سلامتی که پیش از این در می بند 4 نیز شاهد بودیم، سنسور کنترل ضربان قلب بود که حتی کیفیت خواب شما را نیز بررسی می کرد، هر چند با توجه به تجربه کاربری، چنین قابلیت هایی در برخی از مواقع چندان عملکرد خوبی را از خود به نمایش نمی گذاشت.

حال شیائومی می بند 5 به سنسور کنترل ضربان قلب قدرتمند تری به نسبت نسل قبلی مجهز شده، استفاده از تکنولوژی PPG  برای این سنسور، سبب بهبود کارایی 50 درصدی چشم گیری شده. پیش از این برای شارژر می بند 4، باید بدنه اصلی را از بند جدا می کردید، در سری جدید اما شارژر مغناطیسی در نظر گرفته شده که دیگر برای شارژ نیازی به چنین کاری نیست.

باتری و قیمت

باتری در نظر گرفته شده نیز به گفته شیائومی قادر خواهد بود تا طول عمر مفید و بالای 14 روزه ای را ارائه کند. قابلیت جذاب NFC اضافه شده نیز سبب شده تا شما بتوانید از این گجت هوشمند به عنوان کیف پول الکترونیکی خود نیز استفاده کنید (هرچند چنین قابلیتی هنوز در ایران کاربردی ندارد).

دستیار صوتی اضافه شده به این دستبند هوشمند نیز از اتفاقات جالب و جذاب آن می باشد، که البته می بند 5 توانایی پشتیبانی از زبان چینی را در حال حاضر دارد اما بدون شک بزودی شاهد رونمایی نسخه گلوبال نیز خواهیم بود که احتمالا از چند زبان مختلف پشتیبانی خواهد کرد.

می بند 5 مجهز به NFC قرار است با قیمت 30 دلاری و مدل ساده با قیمت 26 دلاری روانه بازار شود که نشان می دهد بار دیگر شیائومی قیمت مقرون بصرفه ای را برای این گجت هوشمند در نظر گرفته است و به احتمال زیاد بار دیگر شاهد استقبال خوب کاربران از این دستبند هوشمند خواهیم بود.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد