گوشی میان رده شیائومی ردمی 9 با قیمتی مقرون بصرفه رونمایی شد

سری ردمی گوشی های هوشمند شیائومی از همان ابتدا عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. مخصوصا سری گوشی های هوشمند میان رده این شرکت که کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کرد. امروز نیز شاهد رونمایی شیائومی ردمی 9 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بوده ایم.

مشخصات شیائومی ردمی 9

بار دیگر این گوشی هوشمند میان رده شیائومی، از طراحی مشابه با نسل های قبلی این شرکت بهره برده. صفحه نمایشی که به ناچ محبوب واتردراپ مجهز شده و در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور با چیدمانی ستونی شکل در قسمت پشتی می باشیم.

ردمی 9 به صفحه نمایش 6.53 اینچی با رزولوشن FHD پلاس مجهز شده. بهره بردن از ناچ زیبای واتردراپ نیز سبب شده تا صفحه نمایش 89.83 درصد از نمای جلویی را به خود اختصاص دهد. در قسمت بریدگی ناچ صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 برای دوربین سلفی می باشیم.

در قسمت پشتی اما همانطور که گفتیم، چهار سنسور در نظر گرفته شده. یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه شیائومی ردمی 9 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز شاهد در نظر گرفته شدن پردازنده میان رده و ارزان قیمت هلیو G80 شرکت مدیاتک بودیم. بهره بردن از چنین پردازنده ای که البته عملکرد خوبی را نیز در تست های صورت گرفته از خود به نمایش گذاشته، یک از اصلی ترین دلایل قیمت مقورن بصرفه این اسمارتفون میان رده می باشد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به رم های 3 و 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی قابل ارتقاء تا حداکثر میزان 512 گیگابایت به همراه باتری 5020 میلی آمپر ساعتی مجهز به شارژر 18 واتی شارژر سریع اشاره کرد. این گوشی هوشمند قرار است با قیمت پایه 149 یورو فروش خود را آغاز کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد