اضافه شدن قابلیت عکاسی pro به اینستاگرام

بروزرسانی جدید منتشر شده برای شبکه اجتماعی اینستاگرام، قابلیتی جالبی را برای طرفداران به عکاسی های حرفه ای به همراه داشته. در میان برخی از گوشی های هوشمند میان رده و اکثر پرچمداران، در نرم افزار دوربین قابلیتی را با نام pro در نظر گرفته اند که دست شما برای ثبت هرچه بهتر عکس های خلاقانه باز می گذارد. حال نسخه بروزرسانی شده اینستاگرام نیز این قابلیت را با خود به همراه دارد.

ایده جالب اینستاگرام برای علاقه مندان به عکاسی حرفه ای

همانطور که گفتیم تنظیمات پرو بخش عکاسی که برای برخی از گوشی های هوشمند میان رده و اکثر پرچمداران در نظر گرفته شده، به شما اجازه می دهد تا با تنظیمات دستی، عکس های بسیار جذاب و چشم نوازی را به ثبت برسانید.

اما این قابلیت را بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده در بخش نرم افزار های دوربین خود ندارند. از این پس با بروزرسانی اینستاگرام حتی آن دسته از کاربرانی که به چنین قابلیتی دسترسی نداشتند، براحتی با استفاده از تنظیمات دستی تصاویر بسیار جذابی را به ثبت برسانند.

کافیست به قسمت ثبت استوری بروید و مشاهده می کنید که قسمت جدیدی با نام pro اضافه شده است. در تنظیمات pro شما میتوانید برای مثال سرعت شاتر را بصورت دستی تنظیم کنید و به همراه ترکیب با تنظیمات iso تصاویر بسیار زیبا و جذابی را در شب به ثبت برسانید. اگر به ویدئوی بالا دقت کنید براحتی می توانید با این قابلیت جذاب کار کنید.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد