شیائومی با تلویزیون Mi TV LUX نمایش تصویر بروی پنل شفاف را به واقعیت تبدیل کرد

همیشه در فیلم های علمی تخیلی، موزیک ویدیوها و حتی انیمیشن ها، نمایش تصویر بروی پنلی شفاف به عنوان نهایت استفاده از تکنولوژی بود اما شیائومی این رویا را به حقیقت تبدیل کرد. این شما و این هم اولین تلویزیون شفاف جهان یعنی Mi TV LUX .

شیائومی به مرور زمان به یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات تکنولوژی محور تبدیل می شود. راه پیشرفت و طی کردن پله های موفقیت شیائومی بسیار بیشتر از شرکت های پر مدعای این حوزه است. حال این شرکت برای دهمین سالگرد خود یک شگفتی ویژه دارد. اولین تلویزیون 55 اینچ شفاف جهان با مشخصات عالی با نام Mi TV LUX Transparent Edition .

تلویزیون Mi TV LUX OLED Transparent Edition اولین تلویزیون شفاف دنیا است. این تلویزیون دارای پنل OLED شفاف 55 اینچی است و می تواند دقت تصویر 4K را ارائه کند. نمایشگر یاد شده این قابلیت را دارد تا رنگ ها را با عمق 10 بیتی نمایش دهد و البته کنتراست استاتیک 1:150000 را هم به نمایش در آورد.

به گفته شیائومی این تلویزیون می تواند طیف رنگی 93 درصد را در فضای رنگی DCI-P3 ارائه کند. رفرش ریت 120 هرتز هم یکی دیگر از جذابیت های این تلویزیون خاص است. برای نمایش تصویر بروی پنل شفاف تلویزیون Mi TV LUX OLED Transparent Edition تمام سخت افزار لازم در پایه تلویزیون قرار گرفته است. این نوع ساختار برای اولین بار است که بروی یک تلویزیون تولیدی قرار می گیرد.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب این تلویزیون ویژگی always-on آن است که به کاربر این امکان را می دهد تا از تلویزیون جدید شیائومی به عنوان یک قاب یا یک ویترین هنری استفاده کند. با تمام این ویژگی های جذاب کسانی که تمایل دارند این تلویزیون را خریداری کنند باید مبلغی بیش از 6000 دلار را بپردازند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود