تفاوت طول عمر باتری آیفون 11 پرو مکس در حالت فعال بودن و غیر فعال بودن Dark mode

یکی از قابلیت های جدید اضافه شده به اندروید 10 و نیز iOS 13، حالت Dark mode بود. این حالت نه تنها باعث می شود تا شما در نور کم بخصوص هنگام خواب بتوانید راحت تر با گوشی هوشمند خود کار کنید بلکه تاثیر بسیار زیادی بر طول عمر مفید باتری خواهد داشت. این بار ویدئویی را در نظر گرفته ایم تا در شرایط واقعی و کاملا یکسان مشاهده کنیم در حالت فعال بودن این قابلیت تا چه میزان در مصرف باتری صرفه جویی می شود.

آیفون 11 پرو مکس بدون شک در حال حاضر با توجه به قابلیت هایی که با خود به همراه داشته یکی از قدرتمند ترین پرچمداارن موجود در بازار می باشد. برای اطلاعات بیشتر از قابلیت ها و نیز عملکرد سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند، پیشنهاد می کنیم تا به مطلب بررسی ویدئویی دوربین اصلی آیفون 11 پرو مکس اختصاصی گروه بنچیمو مراجعه کنید.

حالت Dark mode

در این ویدئو در نظر گرفته شده، شاهد خواهیم بود که زمانی که حالت Dark mode آیفون 11 پرو مکس فعال است طول عمر مفید باتری این گوشی هوشمند تا چه مدت زمانی می تواند آماده به کار باشد.

آیفون 11 پرو مکس در حال حاضر با بهره برده از باتری 3969 میلی آمپری، قدرتمند ترین گوشی هوشمند در میان پرچمداران این شرکت می باشد. در کنار این اتفاق با توجه به بهره بردن از پردازنده جدید 7 نانومتری A13 اختصاصی اپل برای این پرچمدار، شاهد عملکرد بهتر باتری این گوشی هوشمند نیز بوده ایم.

حال حالت شب نیز کمک شایانی به هرچه بهتر شدن این باتری کرده. در این ویدئو با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات فوق پیشرفته خواهیم دید که تفاوت حالت فعال و غیر فعال بودن این قابلیت تا چه انداره به طول عمر بیشتر این باتری کمک خواهد کرد.

شما را به تماشای این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !