تست مقاومت آیفون 11 پرو مکس و گلکسی نوت 10 پلاس

تست مقاومت دو گوشی آیفون 11 پرو مکس و سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس که قدرتمند ترین پرچمداران حال و حاضر این شرکت های به حساب می آیند را این بار در نظر گرفته ایم تا ببینیم بین این دو پرچمدار قدرتمند کدامیک جسورانه تر در مقابل ضربات و سقوط ها مقاومت بهتری از خود نشان خواهند داد.

تست مقاومت دو رقیب قدیمی

پیش از این سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس توانست سربلند از این تست بیرون بیاید. حال نوبت به آیفون 11 پرو مکس رسیده تا خودش را ثابت کند. اپل همواره در زمینه متریال در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند خود بسیار مدعی بود (البته ادعا کارهمیشگی اپل است که بی دلیل هم نیست).

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

همواره کاربران گوشی های هوشمند اپل، کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ را مورد تمسخر قرار می دادند که شما یک گوشی هوشمند ساخته شده از پلاستیک را در دست دارید در حالی که گوشی های هوشمند اپل از فولاد آب دیده و مقاوم ساخته شده اند.

زمان این کوری خواندن های بی مورد دیگر به سر رسیده و باید دید در عمل پیروز این رقابت سرسخت و خشن کدامیک از این گوشی های هوشمند خواهند بود.

آیفون 11 پرو مکس

همانطور که می دانید اپل برای اولین بار از سه سنسور برای دوربین های اصلی آیفون 11 پرو استفاده کرده. البته با معماری خاصی که تنها خاص بوده و آن زیبایی مدنظر را به این گوشی هوشمند نمی دهد. حال باید دید در این تست در نظر گرفته شده با توجه به معماری دوربین های اصلی و البته استفاده از متریال شیشه ای در قسمت پشتی این گوشی هوشمند، چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

اما بهتر است به تماشای این ویدئو بنشینید تا ببینیم به قول کاربران اپل گوشی هوشمند پلاستیکی سامسونگ عملکرد بهتری را خواهد داشت یا غول فولادی اپل. تا یادمان نرفته، میدان رقابت فرد پیروز را مشخص می کند نه کوری های کاربران، کمی درست ببینیم.

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود