گوشی گیمینگ ویوو iQOO 7 با مشخصات فنی قدرتمند معرفی خواهد شد

سری iQOO گوشی های هوشمند ویوو از سری گوشی های گیمینگ این شرکت بودند که روانه بازار شدند، هرچند در مقابل رقیبان قدرتمندی چون ایسوس نتوانستند آنطور که باید و شاید عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. این بار قرار است ویوو iQOO 7 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ این شرکت معرفی شود که به لطف شایعه پراکنان مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون، از قبیل پردازنده، باتری، شارژر و میزان نرخ تازه سازی صفحه نمایش مشخص شده است.

هنوز مشخصاتی در مورد ابعاد صفحه نمایش منتشر نشده است، اما قرار است شاهد حضور صفحه نمایشی با رزولوشن FHD پلاس باشیم که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را نیز خواهد داشت. باید منتظر بود و دید آیا این گوشی می تواند در گیم پلی های سنگین، فریم ریتی موازی با میزان نرخ بروزرسانی صفحه نمایش را ارائه کند یا نه.

در قسمت پشتی اما با توجه به تصاویر منتشر شده، ویوو بار دیگر از طراحی جدیدی که اخیرا برای گوشی های هوشمند خود در نظر گرفته است استفاده می کند. سه سنسور دوربین برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که به جز سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، اطلاعاتی از مشخصات سنسور های دوربین دیگر منتشر نشده است.

همانطور که در تصاویر رسمی منتشر شده می بینیم، ویوو iQOO 7 با مدل BMW را شاهد هستیم. هرچند پیش بینی می شود که در کنار مدل استاندارد، شاهد رونمایی مدل پرو نیز خواهیم بود. اما از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، می توان به پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام به عنوان قدرتمند ترین و جدیدترین پردازنده این شرکت اشاره کرد.

ویوو iQOO 7 قرار است به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شود که در کنار خود از شارژر 120 واتی قدرتمند مجهز به شارژ سریع نیز بهره خواهد برد. باید منتظر بود و دید بعد از رونمایی رسمی، آیا ویوو iQOO 7 در میان گوشی های هوشمند گیمینگ قدرتمند دیگر، حرفی برای گفتن خواهد داشت یا نه.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود