انتشار تصاویر رسمی و بنچمارک شیائومی می 11 با اسنپدراگون 888

بزودی قرار است شاهد رونمایی گوشی های هوشمند شیائومی می 11 و می 11 پرو به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت باشیم و تا به امروز نیز شابعات بسیار از مشخصات در نظر گرفته شده برای این پرچمداران منتشر شده است. اما با توجه به اخبار منتشر شده مطمئن شده ایم که شیائومی می 11 قرار است به پردازنده اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام مجهز شود.

همانطور که اشاره کردیم، این دو گوشی هوشمند قرار است از قدرتمند ترین و جدیدترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 بهره مند شوند. امروز نیز بصورت رسمی، شیائومی بنچمارک گیگ بنچ شیائومی می 11 را منتشر کرد. این گوشی هوشمند با بهره بردن از اسنپدراگون 888 توانست امتیاز 1135 را در بخش تک هسته ای و امتیاز 1135 را در بخش چند هسته ای به خود اختصاص دهد.

به احتمال زیاد شاهد رونمایی شیائومی می 11 و می 11 پرو در قالب خانواده جدید این گوشی های هوشمند خواهیم بود. با توجه به اخبار منتشر شده، جدید ترین پرچمداران شیائومی قرار است در تاریخ 28 دسامبر (8 دی) بصورت رسمی معرفی شوند. هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده منتشر نشده، اما در این میان می توان به صفحه نمایش و سنسور های دوربین قدرتمند به همراه پردازنده قوی اشاره کنیم.

اطلاعات دقیقی از ابعاد صفحه نمایش این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما می دانیم که قرار است شاهد در نظر گرفته شدن صفحه نمایش با رزولوشن QHD پلاس و نرخ بروزرسانی 120 هرتز باشیم. برای طراحی صفحه نمایش نیز پیش بینی می شود که از ناچ اینفینیتی O استفاده شود که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

در بخش سنسور های دوربین نیز هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما پیش بینی می شود که سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی جدید این سونی این گوشی هوشمند را همراهی کند. همانطور که اشاره کردیم در کنار مدل استاندارد، شاهد رونمایی مدل پرو نیز خواهیم بود و این گوشی هوشمند در کنار بهره بردن از سنسور قدرتمند 50 مگاپیکسلی، به سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو نیز مجهز خواهد شد.

پست های مرتبط

شایعه : سامسونگ ساخت مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را لغو کرد

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت