iQOO 8 و iQOO 8 Pro معرفی شدند / پرچمداران قدرتمند ویوو

بعد از معرفی پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس به عنوان جدیدترین و البته قدرتمند ترین پردازنده این شرکت، شاهد بهره بردن برخی از اسمارتفون های پرچمداری همچون شیائومی می میکس 4 از این پردازنده بودیم. حال نوبت به ویوو رسیده است تا پرچمداران جدید خودش را به این پردازنده قدرتمند مجهز کند. iQOO 8 و iQOO 8 Pro به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت بصورت رسمی معرفی شدند. پرچمدارانی که این بار قدرتمند تر از همیشه وارد عرصه رقابت شده اند.

در بسیاری از موارد مشخصات والبته طراحی در نظر گرفته شده برای این دو گوشی هوشمند تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. اصلی ترین تفاوت در بخش سنسور های دوربین می باشد که مدل پرو به سنسور های دوربین قدرتمند تری به نسبت مدل استاندارد مجهز شده است.

در نمای رو به رویی iQOO 8 Pro به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزولوشن 1440 پیکسلی ازنوع E5 LTPO اولد شرکت سامسونگ مجهز شده است. صفحه نمایش که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی در بازه 1 تا 120 هرتز را دارد. این صفحه نمایش بسیار با کیفیت، موفق به کسب امتیاز A+ از دیسپلی میت نیز شده است. درسمت های کناری صفحه نمایش نیز خمیدگی های در نظر گرفته شده که کمک شایانی به هرچه یکدست شدن و کم شدن حاشیه نمای رو به رویی کرده است.

در طرف مقابل اما مدل استاندار به صفحه نمایشی با ابعاد 6.56 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع امولد مجهز شده. این صفحه نمایش هم توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را دارد. برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش هم سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

اما یکی دیگر از مشخصات بسیار قدرتمند این دو اسمارتفون، پردازنده در نظر گرفته شده برای آن هاست. iQOO 8 و iQOO 8 Pro به جدید ترین و قدرتمند ترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 پلاس مجهز شده اند. پردازنده ای که در حال حاضر به عنوان قدرتمند ترین پردازنده گوشی های هوشمند اندرویدی شناخته می شود.

مدل استاندارد از رم های 8 و 12 گیگابایتی، حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی و مدل پرو از رم های 8 و 12 گیگابایتی و حافظه های داخلی 256 و 512 گیگابایتی بهره مند شده اند. iQOO 8 به باتری 4350 میلی آمپر ساعتی و iQOO 8 Pro به باتری با میزان ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند. از دیگر مشخصات قدرتمند این دو گوشی هوشمند می توانیم به بهره بردن از شارژر کابلی فوق قدرتمند 120 واتی مجهز به شارژ سریع به همراه توانایی پشتیبانی از شارژر وایرلس 50 واتی اشاره کنیم. مدل استاندارد با قیمت پایه 585 دلار و مدل پرو با قیمت پایه 770 دلار روانه بازار خواهند شد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !