مشخصات کامل iQOO 8 و iQOO 8 Pro پرچمداران جدید ویوو پیش از رونمایی رسمی

سری iQOO گوشی های هوشمند ویوو با هدف استفاده برای کاربر های گیمینگ روانه بازار شده بودند و باید گفت که در برابر اسمارتفون های گیمنگ شاخص بازار، حرف زیادی برای گفتن نداشتند. حال قرار است بزودی شاهد رونمایی iQOO 8 و iQOO 8 Pro به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت باشیم که بار دیگر به لطف شایعه پراکنان، مشخصات در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون ها، پیش از رونمایی رسمی منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

از نظر طراحی دو گوشی هوشمند تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و البته بدون شک مدل پرو، مشخصات قدرتمند تری به نسبت مدل استاندارد را با خودش به همراه دارد. در نمای رو به رویی iQOO 8 به صفحه نمایشی 6.56 اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD پلاس مجهز شده است. در طرف مقابل اما مدل پرو قرار است از صفحه نمایشی با ابعاد 6.76 اینچی و رزولوشن 3200×1440 پیکسلی از نوع E5 امولد مجهز شده است. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای مدل پرو، توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را نیز خواهد داشت. برای طراحی صفحه نمایش هر دو گوشی هوشمند از ناچ اینفینیتی O استفاده شده است.

در نمای پشتی نیز هر دو گوشی هوشمند به سه سنسور دوربین مجهز شده اند که باز هم مدل پرو به نسبت مدل استاندارد از سنسور های دوربین قدرتمند تری بهره خواهد برد. iQOO 8 در نمای پشتی به یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو مجهز شده است و در طرف مقابل، مدل پر از یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 48 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 16 مگاپیکسلی تله فوتو بهره خواهد برد.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز مدل استاندارد به پردازنده اسنپدراگون 888 و مدل پرو به پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس شرکت کوالکام مجهز خواهند شد. iQOO 8 به باتری با میزان ظرفیت 4350 میلی آمپر ساعتی و مدل پرو به باتری با میزان ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر قدرتمند 120 واتی کابلی با قابلیت شارژ 0 تا 100 درصدی در مدت زمان بسیار کوتاه 19 دقیقه ای مجهز خواهند شد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !