iQOO Neo5 Lite با صفحه نمایش قدرتمند 144 هرتز معرفی شد

سری گوشی های هوشمندی iQOO ویوو در قالب اسمارتفون های گیمینگ این شرکت معرفی شدند که البته ویوو سعی داشت تا اسمارتفون های گیمینگ میان رده را در این سری معرفی کند. امروز نیز شاهد رونمایی ویوو iQOO Neo5 Lite به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این سری بودیم که مشخصات قدرتمندی را با خود به همراه داشت. در این میان می توانیم به صفحه نمایش با کیفیت و پردازنده قدرتمند آن اشاره کنیم.

مشخصات iQOO Neo5 Lite

در نمای رو به رویی، این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.57 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع امولد مجهز شده است. صفحه نمایشی که از جمله قابلیت های قدرتمندش می توانیم به توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 144 هرتز اشاره کنیم.

برای طراحی صفحه نمایش نیز از ناچ اینفینیتی O استفاده شده که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت راست صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی نیز این گوشی هوشمند همانند مدل استاندارد، یه سه سنسور دوربینی مجهز شده که مشخصات ضعیف تری به نسبت مدل استاندارد با خود به همراه داشته. یک سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه iQOO Neo5 Lite را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم این گوشی هوشمند میان رده به یکی از بهترین پردازنده های کوالکام، یعنی اسنپدراگون 870 مجهز شده است. رم های 8 و 12 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. این اسمارتفون به باتری 4400 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 44 واتی شارژ سریع مجهز شده است. شارژر 44 واتی نیز توانایی شارژ 0 تا 70 درصدی باتری این گوشی هوشمند میان رده را در مدت زمان 30 دقیقه ای دارد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد