ردمی نوت 8 2021 ادامه روند موفقیت آمیز گوشی های میان رده شیائومی

در سال 2019 شاهد رونمایی ردمی نوت 8 به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده شیائومی بودیم. حال قرار است ردمی نوت 8 2021 با دریافت بروزرسانی های جدید معرفی شود. گویا با توجه به فروش خوب اسمارتفون میان رده مدل 2019، شیائومی تصمیم گرفته است تا مدل جدیدی را معرفی کند که البته در بسیاری از موارد مشابه با مدل 2019 می باشد.

مشخصات ردمی نوت 8 2019

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این گوشی هوشمند میان رده شباهت های بسیاری با مدل 2019 دارد. در نمای رو به رویی پیش بینی شده که این اسمارتفون به صفحه نمایشی با ابعاد 6.3 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی مجهز شود. طراحی ناچ واتردراپ نیز برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده است که بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی نیز قرار است شاهد حضور چهار سنسور دوربین خواهیم بود که با چیدمانی ستونی شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. پیش بینی می شود که یک سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهار گانه ردمی نوت 8 2021 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما همانند مدل 2019، این گوشی هوشمند میان رده نیز به پردازنده هلیو G85 شرکت مداتک مجهز خواهد شد. میزان باتری در نظر گرفته شده مشخص نشده اما به احتمال زیاد شارژر 25 واتی مجهز به شارژ سریع این اسمارتفون میان رده را همراه خواهد کرد.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد