مشخصات گلکسی F42 5G میان رده تازه وارد سامسونگ پیش از رونمایی

چند روز پیش بود که سامسونگ گلکسی F52 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده سری F این شرکت بصورت رسمی معرفی شد. حال قرار است سامسونگ میان رده جدیدش را با نام گلکسی F42 5G روانه بازار کند و به لطف شایعه پراکنان بار دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده پیش از رونمایی رسمی منتشر شده است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات سامسونگ گلکسی F42 5G

بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ، از نظر طراحی ظاهری شباهت بسیار بالایی با یکدیگر داشته اند، حال پیش بینی می شود که گلکسی F42 5G به عنوان اسمارتفون میان رده جدید سامسونگ از طراحی مشابه با گلکسی M42 بهره مند شود.

در نمای رو به رویی قرار است این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.6 اینچی با رزولوشن HD پلاس از نوع سوپر امولد مجهز شود. صفحه نمایشی با طراحی ناچ واتردراپ یا همان قطره ای که بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین خواهیم بود که در بریدگی مربعی شکلی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. پیش بینی می شود که یک سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه گلکسی F42 5G را تشکیل خواهند داد.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز این گوشی هوشمند میان رده قرار است به پردازنده اسنپدراگون 750G شرکت کوالکام مجهز شود. پردازنده ای میان رده که در کنار عملکرد قابل قبولش، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !