iRacing مجوز Motorsport Games را دریافت کرد

iRacing از Motorsport Games مجوز بازی ویدیویی NASCAR را کسب کرده است. این توافق برای بازی‌های مسابقه‌ای شبیه‌سازی شده کنسول، پس از توافقات اخیر توسط NASCAR Team Properties، iRacing مستقر در ماساچوست و Motorsport Games مستقر در میامی، اعلام خواهد شد. اصلی‌ترین هدف این توافق انتقال مجوز از 704Games، یک شعبه از Motorsport Games، به iRacing است. این شرکت تا به حال به خاطر تولید محصولات مسابقه‌ای شبیه‌سازی شده برای رانندگان حرفه‌ای و آماتور معروف بوده است. iRacing که توسط John Henry از Fenway Sports Group مالکیت دارد، قصد دارد تا در سال 2025 بازی ویدیویی جدید NASCAR را منتشر کند.

این توافق فرصتی برای شروع دوباره برای NASCAR و فرصتی برای iRacing برای نشان دادن توانایی خود در فضای کنسول است. iRacing از سال 2010 به عنوان محصول شبیه‌سازی مسابقه‌ای رسمی NASCAR شناخته شده است و در اوایل روزهای شیوع ویروس کرونا به این ورزش کمک کرد تا نوآوری کند. این شرکت همچنین به NASCAR در تلاش‌های esports  و  در توسعه مسیرهای مسابقه واقعی مانند مسیر Busch Light Clash در L.A. Coliseum و مدار خیابانی شیکاگو کمک کرده است. 704Games قبلاً با نام Dusenberry Martin Racing شناخته می‌شد که در سال 2015 مجوز را از Eutechnyx کسب کرد. Motorsport Games در سال 2018 بیشترین سهام 704Games را به دست آورد. قبل از سال 2011، NASCAR با EA Sports همکاری می‌کرد.

فروش مجوز نتیجه‌ی بررسی دقیق و استراتژیک است که Motorsport Games معتقد است شرکت باید در طولانی مدت به سمت آن هدایت شود. Motorsport Games همچنین مجوز بازی IndyCar را نیز کنترل می‌کند، اما باید انتشار بازی  IndyCarبا این شرکت را به دلیل مشکلات نامشخص به تعویق بیندازد. شرکت در اظهارنامه‌های عمومی اخیر خود اعلام کرده است که ممکن است به زودی درآمد عملیاتی خود را از دست بدهد و به همین دلیل در حال بررسی انتقال مجوز است.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد