آیا EA قصد دارد شماره جدیدی از بازی Mirror’s Edge را بسازد

شرکت الکترونیک آرتز در سال 2008 با عنوان متفاوت Mirror’s Edge مفهوم کاملاً جدیدی را از گیم پلی معرفی کرد و همین امر باعث شد این عنوان اول شخص هنوز جز محبوب ترین ها قرار بگیرد. شما در میرور اج نقش دونده ای به نام Faith را بر عهده داشتید که به دنبال خواهر گمشده اش است. کاراکتر فیس به خوبی می توانست با محیط اطراف خود تعامل داشته باشد، از دیوارها بالا برود یا با یک خیز بلند به سمتی دیگر بپرد. تاثیرگذاری میرور اج به حدی بود که خیلی از بازی های دیگر هم از همین مکانیک های پارکور در عنوان های خود استفاده کردند.

بعد از شماره اول EA به فکر شاخت ادامه ای برای آن بود و در نهایت Miror Edge Catalyst را روانه بازار کرد، البته این عنوان به هیچ وجه نتوانست موفقیت های شماره اول را تکرار کند و حتی از لحاظ تجاری هم به جایی نرسید. از آن زمان به بعد این فرنچایز به خوابی بسیار عمیق فرو رفت و مشخص نیست که حتی چه آینده ای خواهد داشت.

آیا بازی Mirror’s Edge باز خواهد گشت؟

در طول سالیان اخیر شایعات زیادی در مورد ساخت شماره جدیدی از بازی Mirror’s Edge به گوش رسید، اما هربار الکترونیک آرتز پاسخ منفی به درخواست های مخاطبان خود داد. اما به تازگی شعبه EA France دو توییت جدید در صفحه خود قرار داده که شمایلی از فیس را نشان می دهد، همین هم باعث شده که طرفداران به ساخت شماره جدید Mirror’s Edge امیدوار شوند. در این تصویر می بینیم که کاراکتر Faith تغییراتی را در پوشش ایجاد کرده که جالب توجه هستند.

در توئیت دیگری که اندکی پس از آن منتشر شد، EA France اطمینان داد که این یک فریب نیست، و گفت که بزودی چیزهای جدیدتری را اعلام می کنیم و نگران نباشید. به نظر می رسد که EA مشغول ساخت این عنوان محبوب است ولی نمی خواهد به راحتی از آن پرده برداری کند.

احتمالا بزودی خبرهای تازه تری از این عنوان را خواهیم شنید و بازیمو شما عزیزان را در جریان قرار خواهد داد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024