کلاهبرداری جدید – کارت گرافیک RX 580 بده کارت GTX 1060 بگیر

امروزه تهیه کارت گرافیک بسیار دشوار شده است. این کمبود در بخش کارت گرافیک ها باعث شده تا در بخش های مختلف با کلاهبرداری های جدید روبرو شویم. اخیرا در چین فراخوان هایی تحت عنوان AMD و XFX صادر شده است که صاحبان Radeon RX 580 را مجبور می کند کارت های خود را با معادل GeForce انویدیا عوض کنند. در واقع این فراخوان های جعلی نه از سمت AMD است و نه از سمت XFX.

کلاهبرداران با یک فراخوان جعلی که به نظر می رسد از سمت AMD و XFX آمده است، کاربران را وادار می کنند کارت های خود را به دلیل مشکلات بی ثباتی ناشی از نقص تولید تحویل دهند و در عوض کارت های Geforce انویدیا تحویل بگیرند. در واقع کاربرانی که کمی سر رشته در زمینه قطعات کامپیوتر دارند می دانند که کارت گرافیک های AMD RX 580 مدتها است که از چرخه تولید خارج شده اند اما این موضوع را همه کاربران نمی دانند. همین موضوع باعث شده تا بعضی از کاربران به این فراخوان های جعلی واکنش نشان داده و کارت های AMD Radeon RX 580 4 GB و Radeon RX 580 8 GB را با GeForce GTX 1050 Ti و GeForce GTX 1060 3GB معاوضه کنند.


کدام کارت گرافیک برای استخراج اتریوم مناسب است؟ آموزش بهینه سازی کارت برای استخراج بهتر


برای کاربرانی که قربانی این کار می شوند کارت GeForce GTX 1060 3GB کارت بدی برای بازی نیست اما در بحث استخراج ارزهای دیجیتال، کارت های معادل انویدیا در حد و اندازه RX 580 نیستند. همین موضوع باعث شده است تا کارتی مانند RX 580 همچنان کارتی ارزشمند در بازار باشد اما در مقابل رقیبان انویدیا آن مانند GTX 1060 و GTX 1050 با افت قیمت شدیدی روبرو شده اند.

همچنین لازم به ذکر است کارتی مانند RX 580 می تواند 3 دلار در روز در استخراج Ethereum درآمد داشته باشد در حالی که GeForce GTX 1060 3 GB تنها در حدود 1.20 دلار در روز درآمد کسب می کند. در واقع این فروشندگان می خواهند این کارت ها را با قیمت پایین خریداری کرده و سپس با قیمت بسیار بیشتر به ماینرها بفروشند.

هر دو شرکت AMD و XFX به این فراخوان های جعلی واکنش نشان داده و به صاحبان کارت RX 580 هشدار داده اند که این فرخوان ها را نادیده بگیرند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود