جی اسکیل یک قدم جلوتر با رم های جدید Trident Z Royal Elite

شرکت جی اسکیل تا کنون بارها سری Trident Z را مورد بازنگری قرار داده و به بهانه های مختلف، مدل های جدیدی از آن را معرفی کرده است. اما در میان تمام مدل های سری Trident Z، رم های لوکس Trident Z Royal کاملا متفاوت هستند. ظاهری زیبا، کیفیت ساخت عالی و عملکرد بی نقض از ویژگی های این سری از رم های جی اسکیل است اما اکنون این شرکت با نسل جدید Trident Z Royal Elite رم های حرفه ای خود را گسترش داده و در دو بخش ظاهر و عملکرد یک قدم رو به جلو برداشته است.

رم های جدید Trident Z Royal Elite همچنان به زبان طراحی سری رویال پایبند هستند اما این بار الماس رم های جی اسکیل پخته تر از قبل پا به میدان گذاشته است. در نسل اول، بدنه ای براق با پنل نورپردازی کریستالی، چشم هر بیننده ای را به سمت خود می کشاند. رنگ های کروم و طلایی هم به زیبایی این رم ها کمک بسیار کرده بود. اما نسل جدید رم های رویال با نام Trident Z Royal Elite نه تنها بدنه براق و پنل نورپردازی کریستالی را حفظ کرده است، بلکه هیت سینک با طرح الماس و حجم های سه بعدی، زیبایی را به حد کمال رسانده است.

در بخش عملکرد و دسترسی، سری Trident Z Royal Elite با ظرفیت های 16 گیگابایت تا 64 گیگابایت و فرکانس های 3600 مگاهرتز تا 5333 مگاهرتز در دسترس خریداران قرار دارد. مانند همیشه جی اسکیل در بخش عملکرد، با آزمون های متنوع بروی مادربردهای مختلف، سازگاری و عملکرد بالای این رم ها را تضمین می کند. استفاده از قطعات با کیفیت، ساختار عالی PCB، استفاده از بانک های بی نقص و زمان تاخیرهای مختلف بر اساس نیاز کاربر، از ویژگی های عملکردی این سری از رم های جی اسکیل است.

البته لازم به ذکر است که رم های DDR4 به چرخه آخر خود نزدیک می شوند. شرکت های اینتل و AMD هر دو در اواخر سال جاری به پلتفرم DDR5 کوچ می کنند (تنها محصولات رده بالا) اما رم های DDR4 همچنان با بسیاری از سیستم ها سازگار هستند تا زمانی که مانند DDR3 دیگر رد پایی از آن باقی نماند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

1 دیدگاه

reza شهریور 28, 1402 - 0:03 ق.ظ
سلام بنده مادربردم b550 ,ryzen 5 5600xهستش شما چه رمهایی باچه فرکانسی پیشنهاد میکنید؟
دیدگاه بگذارید