سیستم صوتی JBL PartyBox 1000 با صدایی قدرتمند و نورپردازی خیره کننده

اسپیکرها و سیستم صوتی ها روز به روز در حال تغییر هستند. این تغییرات البته تا کنون خیلی مثبت نبوده اما از نظر بصری (نه از نظر قدرت صوتی) تا حدی به جذابیت این محصولات افزوده است.

شرکت JBL هم با سابقه ای درخشان در زمینه تولید ادوات صوتی، پرچمدار سری PartyBox را معرفی کرد. سری PartyBox از سری محصولاتی هستند که بیشتر به منظور تجربه صوتی ویژه در محیط های باز یا در مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند. اسپیکرهایی که با آمپ داخلی، نورپردازی جذاب و البته ویژگی هایی برای اجرای زنده، نوع کاربری خود را مشخص کرده اند.

اما پرچمدار این سری یعنی مدل PartyBox 1000 تمام ویژگی های این سری را به اوج رسانده است. جی بی ال در سیستم صوتی PartyBox 1000 این بار بجای استفاده از نورپردازی متمرکز و نقطه ای، تمام پنل جلوی محصول را به LED مجهز کرده است. این نورپردازی با جذابیت بصری خیره کننده در رنگ های مختلف و افکت های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد اما مهمترین ویژگی نورپردازی PartyBox 1000، همگام سازی با موسیقی و صدای خروجی است.

در بخش خروجی صوتی دو میدرنج 7 اینچی و ووفر 12 اینچی که در زیر جعبه PartyBox 1000 قرار گرفته است، صدای خروجی قدرتمندی را تضمین می کند. در مجموع دو میدرنج و ووفر زیر جعبه، قدرت 1100 وات RMS را ارائه می کند که با محدوده فرکانسی 30 هرتز تا 20 کیلوهرتز، نشان از وسعت صدای بالا و قدرت مناسب برای ارائه صدای باس دارد.

از دیگر مشخصات PartyBox 1000 می توان به پنل DJ در بالای جعبه، پورت های USB و RCA به همراه جک 3.5 میلی متری، ارتباط بی سیم بلوتوث، قابلیت اتصال دو اسپیکر مشابه، باس بوست، دستبند مخصوص برای افزایش هیجانات نورپردازی، وزن 34.7 کیلوگرم و ارتفاع 105 سانتی متری اشاره کرد.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729