جدیدترین شرایط فروش خودروهای بی ام و توسط پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات بی ام و و مینی در ایران، جدیدترین طرح فروش خود را اعلام کرد.

شرکت پرشیا خودرو شرایط فروش جدید خودروهای نو BMW را با قیمت های جدید و رقابتی اعلام کرد. این شرایط فروش که در مدت محدود برگزار می شود در نوع خود بی سابقه بوده و با شرایط استثنایی همراه است. مشتریان می توانند تنها با 40% پیش پرداخت و اقساط تا 36 ماه خودروهای 320i و 330i سدان، 530i سدان و 730Li را به صورت تحویل فوری خریداری نمایند. خودروهای مورد نظر در شرایط فروش تابستانی، دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی پرشیا خودرو بوده که به همراه 2 سال سرویس BSI+ می باشد.

در این جشنواره فروش ویژه که در نمایندگی های فروش پرشیا خودرو در سراسر کشور برگزار شده، مالکین خودروهای بی ام و و مینی نیز می توانند خودروی کارکرده خود را تحویل پرشیاخودرو دهند و در مقابل خودروی نو BMW با همان شرایط استثنایی (و حداقل سود) تحویل بگیرند. به لطف امکان تعویض خودروی کارکرده با نمونه صفر کیلومتر توسط پرشیاخودرو، BMW و MINI سواران ایرانی با راحتی هر چه بیشتر می توانند اقدام به خرید خودروی جدید خود کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط و قیمت محصولات به وب سایت پرشیا خودرو نماینده رسمی فروش محصولات بی ام و و مینی در ایران مراجعه کنید.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر