انتشار تیزر رسمی ریلمی ایکس تی / تکلیف سنسور 64 مگاپیکسلی مشخص شد

ریلمی و شیائومی از اولین شرکت هایی بودند که بعد از معرفی رسمی سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ خبر مجهز شدن گوشی های هوشمند آینده خود به چنین سنسور قدرتمندی را دادند. حال با توجه به تیزر رسمی منتشر شده، ریلمی ایکس تی گویا نماینده این شرکت جوان چینی به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

پیش از این زمانی که ریلمی خبر رونمایی ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو را منتشر کرد، گمان می رفت که یکی از این گوشی های هوشمند، سنسور 64 مگاپیکسلی را با خود به همراه خواهند داشت. اما در کمال تعجب، ریلمی 5 با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و ریلمی 5 پرو با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی معرفی شدند.

ریلمی ایکس تی با دوربین 64 مگاپیکسلی

اما با توجه به تصاویر و نیز حتی HANDS_ONE گوشی زیلمی با سنسور 64 مگاپیکسلی، بیصبرانه منتظر رونمایی رسمی این گوشی هوشمند بودیم. حال با توجه به تیزر رسمی منتشر شده همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید، ریلمی ایکس تی قرار است این بار سنگین را به عنوان نماینده ریلمی به دوش بکشد.

طراحی در نظر گرفته شده تقریبا مشابه با آنچه می باشد که در ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو مشاهده کردیم. در قسمت پشتی گوشی نیز، شاهد قرار گیری عمودی شکل سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند می باشیم.

اما یکی از اصلی ترین تفاوت های این گوشی هوشمند به نسبت خانواده ریلمی 5، نبود سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی می باشد.

گویا ریلمی از این قابلیت امنیتی در صفحه نمایش این گوشی هوشمند بهره خواهد برد. با این تفاصیل به احتمال زیاد شاهد صفحه نمایشی از جنس اولد برای این گوشی هوشمند خواهیم بود.

در کنار سنسور اصلی، ریلمی از یک سنسور فوق عریض و سنسور ماکرو به همراه سنسور عمقی، برای دوربین های اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند استفاده کرده. در میان دوربین های اصلی چهارگانه ریلمی ایکس تی خبری از سنسور تله فوتو نیست.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند