وان پلاس 7 تی و 7 تی پرو / مشخصات، قیمت و تاریخ رونمایی

وان پلاس 7 تی و 7 تی پرو قرار است به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت بعد از معرفی وان پلاس 7 و 7 پرو بصورت رسمی رونمایی شوند. در حالی که پیش از این مطلع شدیم که وان پلاس برای پرچمداران جدید خود طراحی ویژه ای را برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته. در این مقاله قصد داریم تا به مشخصاتی که تا به امروز به لطف شایعه پراکنان منتشر شده اند بپردازیم.

مشخصات وان پلاس 7 تی و 7 تی پرو

صفحه نمایش

گویا وان پلاس می خواهد از طراحی صفحه نمایش مشابه با آنچه برای آخرین پرچمداران خود استفاده کرده، برای این گوشی های هوشمند نیز استفاده کند.

مدل استاندارد این گوشی های هوشمند همانند وان پلاس 7 از صفحه نمایشی با طراحی ناچ واتردراپ بهره خواد برد. در حالی که مدل پرو به صفحه نمایش بدون ناچ مجهز خواهد شد. همانند وان پلاس 7 پرو، گویا برای این گوشی هوشمند نیز طراحی دوربین سلفی پاپ آپ در نظر گرفته خواهد شد.

اندازه صفحات نمایش یکسانی نیز به نسبت آخرین پرچمداران این شرکت، برای این گوشی ها هوشمند جدید در نظر گرفته شده. صفحه نمایش 6.41 اینچی برای مدل استاندارد و صفحه نمایش 6.67 اینچی برای مدل پرو پرچمداران جدید وان پلاس در نظر گرفته خواهند شد.

با توجه به نمای پشتی این گوشی ها، و نبود محلی برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت، به احتمال زیاد باز هم شاهد استفاده از چنین قابلیت امنیتی و پرکاربردی در صفحه نمایش این گوشی های هوشمند خواهیم بود. پس با این تفاصیل، این پرچمداران جدید به صفحات نمایشی از جنس اولد مجهز خواهند شد.

پردازنده و سخت افزار

اسنپدراگون 855 پلاس که با هدف استفاده گوشی های هوشمند گیمینگ رونمایی شد، طرفداران بسیاری پیدا کرده و گویا این دو پرچمدار جدید وان پلاس نیز قرار است به این پردازنده 7 نانومتری قدرتمند مجهز شوند. این پردازنده قابلیت ارائه فرکانس کاری 2.96 گیگاهرتز را خواهد داشت.

وان پلاس 7 تی در دو مدل با رم های 6 و 8 گیگاباتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی و وان پلاس 7 تی پرو با رم های 6/8/12 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار خواهند شد.

دوربین

اما درباره سنسور های دوربین اصلی این دو گوشی هوشمند هنوز هیچ خبری منتشر نشده. تنها می دانیم که همانند معماری هواوی میت 30 پرو، این گوشی های هوشمند نیز از معماری دایره ای شکلی برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی سه گانه خود بهره خواهند برد.

قیمت و تاریخ رونمایی

تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) برای رونمایی رسمی این پرچمداران جدید در نظر گرفته شده. وان پلاس 7 تی با قیمت 455 دلار و مدل پرو با قیمت 676 دلار روانه بازار خواهند شد.

البته لازم به ذکر است تمامی این مشخصات و نیز قیمت های اعلام شده، احتمالی ترین مشخصاتی هستند که ممکن است برای این گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار گیرند. و هیچ یک به تاییدیه رسمی این شرکت نرسیده اند.

منبع: 91mobiles

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !