مشخصات کلی ریلمی ایکس تی با سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی

چیزی تا رونمایی ردمی نوت 8 پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی دوربین اصلی سامسونگ باقی نمانده. ای در حالی می باشد که ریلمی ایکس تی نیز قرار است از سنسوری مشابه با شیائومی ردمی نوت 8 پرو بهره مند شود.

تاریخ رونمایی دقیقی برای این گوشی جدید ریلمی در نظر نگرفته اما به لطف شابعه پراکنان مشخصات کلی در نظر گرفته شده برای این محصول منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

همانطور که شاهد بودیم پیش از ان نیز ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو در حالی به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند این شرکت رونمایی شدند که، پیش بینی می شد یکی از این دو گوشی هوشمند از سنسور 64 مگاپیکسلی برای یکی از سنسور های دوربین های اصلی خود استفاده کنند.

اما این چنین نشد و حال ریلمی ایکس تی قرار است به چنین سنسور قدرتمند مجهز شود. این گوشی هوشمند به همراه دو گوشی هوشمند دیگر که چندی پیش رونمایی شدند، اولین گوشی های هوشمند ریلمی می باشند که به دوربین های اصلی چهارگانه ای مجهز شده اند.

این در حالی می باشد که پیش از این، ریلمی از حداکثر دو سنسور برای دوربین های اصلی گوشی های هوشمند پیشین خود استفاده کرده بود.

مشخصات ریلمی ایکس تی

صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد در نظر گرفته شده برای ریلمی ایکس تی، با ناچ زیبای واتردارپ در نظر گرفته شده سبب شده تا، صفحه نمایش زیبای این گوشی هوشمند بر خلاف ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو، قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت را خود جای دهد.

همانطور که گفتیم، این محصول جدید به دوربین های اصلی چهارگانه ای مجهز خواهد شد. در کنار سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، یک سنسور 8 مگاپیکسلی به دو سنسور 2 مگاپیکسلی، دوربین های اصلی چهارگانه این گوشی را تشکیل می دهند.

برای باتری نیز، میزان طرفیت 4000 میلی آمپری در نظر گرفته شده که با توجه به پشتیبانی از استاندارد VOOC 3.0، نوید شارژر شدن کامل باتری ریلمی ایکس تی در مدت زمان کوتاهی را می دهد.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند