ردمی K40 Gaming Edition معرفی شد / مشخصات قدرتمند، قیمت مقرون بصرفه

ردمی تا به امروز توانسته است گوشی های هوشمند بسیار مناسب و البته قدرتمندی را چه در عرصه گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار معرفی کند. در این میان شاهد معرفی برخی از اسمارتفون هایی بودیم که مشخصاتی در حد و اندازه گوشی های هوشمند پرچمدار با خود به همراه داشتند، اما قیمت ارزان ترشان به نسبت پرچمداران، سبب شد تا لقب قاتل پرچمداران به این گوشی های هوشمند نسبت داده شود. حال ردمی K40 Gaming Edition  به عنوان جدیدترین گوشی گیمینگ این شرکت معرفی شده که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قدرتمند، قیمت مقرون بصرفه ای را نیز با خود به همراه داشته است.

مشخصات ردمی K40 Gaming Edition

در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع امولد مجهز شده است. صفحه نمایشی که در کنار بهره بردن از ناچ زیبای اینفینیتی O، قابلیت های قدرتمندی نیز دارد. از جمله این قابلیت های قدرتمند می توانیم به توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز و نرخ لمس 480 هرتز اشاره کنیم.

هرچند نباید از یک گوشی هوشمند گیمینگ توقع بهره بردن از سنسور های دوربین قدرتمندی را داشته باشیم، اما این اسمارتفون، در این بخش هم مشخصات مناسب و قابل قبولی را با توجه به قیمت در نظر گرفته شده شاهد بودیم. یک سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با ابعاد 1/2.0 اینچ به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عرضی در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه ردمی K40 Gaming Edition را تشکیل می دهند.

اما اصلی ترین مشخصه در نظر گرفته شده برای یک گوشی هوشمند گیمینگ، بدون شک پردازنده آن می باشد. این اسمارتفون گیمینگ هم به یکی از قدرتمند تری و جدیدترین پردازنده های شرکت مدیاتک، یعنی دیمنسیتی 1200 با معماری 6 نانومتری مجهز شده است.

رم های 6/8/12 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. ردمی K40 Gaming Edition به باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر قدرتمند 67 واتی شارژ سریع مجهز شده است.

شارژر 67 واتی قدرتمند در نظر گرفته شده، توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی باتری این گوشی هوشمند گیمینگ را در مدت زمان 42 دقیقه دارد. ردمی K40 Gaming Edition قرار است با قیمت پایه 310 دلار برای مدل 6/128GB روانه بازار شود که با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، قیمت بسیار مناسب و مقرون بصرفه ای می باشد.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد