اوپو A53s میان رده ای با مشخصات مناسب و پوشش شبکه های 5G

اوپو توانسته در زمینه گوشی های هوشمند میان رده عملکرد تقریبا خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذارد. امروز نیز شاهد رونمایی اوپو A53s 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب به عنوان یک اسمارتفون میان رده، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی پرسرعت نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد. البته پیش از این شاهد رونمایی اوپو A53 بودیم که قیمت نامعقولش چندان چنگی به دل نمی زد و نتوانست در بازار فروش عملکرد خوبی داشته باشد.

مشخصات اوپو A53s 5G

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این نیز نمونه چنین طراحی را نه تنها در اسمارتفون های این شرکت، بلکه در گوشی های شرکت های دیگر نیز دیده بودیم. در نمای رو به رویی اوپو A53s 5G به صفحه نمایشی 6.52 اینچی با رزولوشن HD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده است. برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضور ناچ واتردراپ یا همان قطره ای می باشیم که در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. برای دوربین سلفی هم سنسوری با رزولوشن 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده.

در نمای پشتی اما شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم. یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه اوپو A53s 5G را تشکیل می دهند. در قسمت پشتی اما خبری از قابلیت بسیار پرکاربرد سنسور حسگر اثر انگشت نیست و این قابلیت بصورت فیزیکی بر روی دکمه پاور در قسمت کناری قرا گرفته است.

اما در بخش مشخصات سخت افزاری، این گوشی هوشمند میان رده به پردازنده دیمنسیتی 700 شرکت مدیاتک مجهز شده است. پردازنده ای که سبب شده تا اوپو A53s 5G همانطور که از نامش پیداست، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی پرسرعت نسل پنجم یا همان 5G را نیز داشته باشد. رم های 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشند.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد