تاریخ انتشار بازی Sunless Skies Sovereign Edition مشخص شد

هر ساله بازی های زیادی در سبک نقش آفرینی ساخته می شود که هر کدام دنیایی متفاوت را ارائه می کنند، اما یکی از خاص ترین عنوان های نقش آفرینی که امسال در راه خواهد بود بازی Sunless Skies Sovereign Edition است. آیا تا به حال به این مساله فکر کرده اید که سوار بر یک لوکوموتیو فضاپیما باشید و در آسمان شهر به دنبال راه خود بگردید؟ با آسمان بدون آفتاب یک دنیای کاملا خاص و عجیب در انتظار نقش آفرینی بازها خواهد بود.

بر فراز آسمان شهر

بازی Sunless Skies Sovereign Edition شاید بتواند حرف های جدیدی برای گفتن داشته باشد، در نگاه اول همه چیز بسیار ناب و دست نیافتنی به نظر می رسد. بازی آسمان بدون آفتاب برای اولین بار در اوایل سال 2019 برای پلی استیشن 4 اعلام شد، استودیو Failbetter Games وظیفه ساخت این عنوان را بر عهده دارد و تا به اینجا توانسته نگاه ها را به سمت خود جلب کند. بازی تم کاملا مرموز و حتی ترسناکی دارد و معماری گوتیک هم به ایجاد حال و هوایی خاص بسیار کمک کرده.

بعد معرفی Sunless Skies Sovereign Edition در پاییز سال 2019، مدت زیادی این عنوان در سکوت فرو رفت ولی حالا Failbetter Games تریلر جدیدی را معرفی کرده که در آن حتی تاریخ انتشار را هم اعلام کرده است. طبق گفته توسعه دهندگان قرار است داستان آسمان بدون ستاره بسیار غنی باشد، داستانی که بیش از 800000 دیالوگ خواهد داشت.

گرافیک بازی هم از لحاظ هنری بسیار جالب توجه است و توسعه دهندگان توانسته اند فضایی بسیار خوب را خلق کنند، اما در بخش فنی با عنوانی متوسط روبرو هستیم. اما در کل همه چیز قابل توجه است و احساس رضایت را ایجاد می کند.

همانطور که اعلام شد، Sunless Skies: Sovereign Edition در 19 مه سال 2021 برای PlayStation 4،  Xbox One و Nintendo’s Switch در دسترس خواهد بود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024