امتیاز بنچمارک هواوی نوا 5 با پردازنده جدید Kirin 810

بنچمارک هواوی نوا 5 که از جدید ترین پردازنده اختصاصی هواوی بهره برده، عملکرد بهتری را از خود به نسبت نسل قبلی خود نشان داده. در حالی که هواوی این پردازده جدید خود را برای گوشی های هوشمند میان رده در نظر گرفته و از این پس ار این پردازنده به جای Kirin 710 برای گوشی های هوشمند میان رده خود بهره خواهد برد، در اولین بنچمارک منتشر شده از این گوشی هوشمند نشان داد که توانایی عملکرد بهتری به نسبت پدازنده قبلی این شرکت دارد.

پردازنده Kirin 710 یکی از محبوب ترین پردازنده گوشی های هوشمند میان رده هواوی بود اما به نسبت پردازنده شرکت رقیب یعنی اسنپدراگون 730 عمکلرد ضعیف تری را از خود به نمایش گذاشته بود. اما در بنچمارک هواوی نوا 5 که به تازگی بعد از رونمایی رسمی گوشی های خانواده هواوی نوا 5 منتشر شده این گوشی هوشمند با مجهز شدن به پردازنده Kirin 810 توانست امتیاز 237437 را به خود اختصاص دهد.

این پردازنده جدید توانست با رشد 13 درصدی به نسبت پردازنده اسنپدراگون 730 ( پردازنده اسنپدراگون 730 امتیاز 210000 را کسب کرده بود) و رشد 70 درصدی به نسبت پردانزده Kirin710 این امتیاز را به خود اختصاص دهد.

پردازده جدید هواوی نیر توانست در بخش GPU نیز به نسبت پردازنده میان رده شرکت کوآلکام و پردازنده قدیمی اختصاصی خود عملکرد بهتری را از خود به ثبت برساند. باید منتظر بود و بعد از آغاز پیش فروش این گوشی های هوشمند، در تست های سرعتی که قطعا برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد، هواوی نوا 5 چه عماکردی را از خود نشان خواهد داد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !