ال جی گوشی هوشمندی با صفحه نمایش اینفینیتی O خواهد ساخت

بنا بر اخبار منتشر شده جدید و به لطف شایعه پراکنان، ال جی گوشی هوشمندی با صفحه نمایش اینفینیتی O تولید خواهد کرد. پیش از این برای اولین بار این سامسونگ گلکسی A8s بود که از چنین ناچی برای صفحه نمایش خود بهره برده بود. ال جی نیز برای اولین بار در میان گوشی های هوشمند خود قصد دارد از چنین طراحی ناچی برای صفحه نمایش استفاده کند.

با توجه به تصاویری که به تازگی منتشر شده، این گوشی هوشمند تنها از یک حفره برای قرار گیری دوربین سلفی در قسمت گوشه کناری سمت چپ، بالای صفحه نمایش استفاده خواهد کرد که این ناچ را با نام اینفینیتی O می شناسیم.

برعکس گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، که حفره در نظر گرفته شده در قسمت گوشه بالایی راست صفحه نمایش بود، حفره در نظر گرفته شده برای محصول جدید ال جی  در قسمت گوشه بالایی سمت چپ خواهد برد.

طراحی قسمت پشتی نیز ما را به یاد ال جی وی 40 تینکیو می اندازد که به دوربین های اصلی سه گانه ای مجهز شده بود. در قسمت پشتی طراحی در نظر گرفته شده نیز، محلی برای قرار گیری قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت مشاهده می کنیم.

انتخاب سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این محصول جدید ال جی، خبر از بهره بردن صفحه نمایشی از جنس IPS LCD را می دهد. همانطور که می دانید صفحات اولد مجهز به ناچ اینفینیتی O بصورت انحصاری در اختیار سامسونگ می باشد به همین دلیل ال جی نیز اجازه استفاده از چنین صفحات نمایشی را ندارد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد