زمان عرضه last of us part II به همراه شایعات جدید

به نقل از WCCFTech  امسال سال سکوت شرکت SONY  بوده…حضور نداشتن در مراسم e3 ونشان ندادن جزئیات بازی هایی مثل gost of tsushima   کمی عجیب بود .این عقب نشینی سونی شایعات را زیاد کرده است به تازگی شایعه ای منتشر شده است که تاریخ انتشار اپیزود سوم برنامه گیمینگ کمپانی سونی که همان state of play  است را به اشتراک گذاشته است .

منبع این شایعه وبسایت 4chan می باشد .

طبق این ایمیل های فاش شده از بخش بازاریابی سونی ، اپیزود بعدی state of play در تاریخ 1 نوامبر منتشر می شود .

در این ایمیل ها تاریخ عرضه ی کنسول نسل نهمی شرکت سونی را در سه ماه اول سال 2020 اعلام کرده اند و همچنین تریلر هنگام عرضه death stranding، نمایش جدید   the last of us part IIتریلر جدید star wars jedi fallen order و رونمایی از تاریخ عرضه سومین اپیزود state of play اشاره شده است.

همچنین در محتوای این ایمیل ها به بازی سبک سامورایی gost of tsushima نیز اشاره شده است ولی حرفی از نمایش جدید آن زده نشده است .

اما چند مورد وجود دارد که این شایعات رد شوند و آن این است که چرا سونی محتوای به این مهمی را باید برای تیم بازاریابی بفرستد.

با علم به اینکه این خبر لو میرود. و دیگر اینکه امتیاز مارکتینگ بازی استار وارز شرکت EA در دست مایکروسافت است و دلیلی ندارد که سونی تریلری از این بازی را در لایو استریمش پخش کند. و در اخر چرا شرکت سونی در نزدیکی تعطیلات اخر سال باید زمان عرضه ی کنسول جدیدش را لو دهد در حالی که می داند برروی فروش بازی های پیش رو به مشکل میخورد.

مثل همیشه بازار شایعات داغ است و نباید به این شایعات دل خوش کنیم و باید منتظر خبر رسمی تر از طرف شرکت سونی باشیم .

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024