عنوان Need for Speed Heat به طور رسمی معرفی شد + تریلر بازی

مدتها بود که خبری از نسخه جدید عنوان محبوب Need for Speed نبود تا این که ناگهان خبرها در مورد این بازی سرایز شد و امروز هم الکترونیک آرتس نسخه جدید این بازی را با نام Need for Speed Heat به طور رسمی معرفی کرد.

با این که الکترونیک آرتس عناوین جذاب و مهمی را تا کنون روانه بازار کرده است اما می دانیم که این شرکت در صورت منتشر نکردن نسخه جدیدی از عنوان محبوب Need for Speed نمی تواند خیلی دوام آورد. پس همین موضوع دلیلی است که این شرکت به همراه Ghost Games نسخه جدید تعقیب و گریز خیابانی را با چاشنی تیونیگ کردن خودروها در گاراژ، روانه بازار کنند.

امروز تریلر رسمی این بازی منتشر شد و در روزهای آینده هم گیم پلی بازی منتشر می شود. اما نکته ای که تا کنون به جذابیت این بازی افزوده است، استفاده گسترده EA از خودروهای هیبریدی در بازی است. هر چند بدون سوپر اسپرت ها، هایپرکارها و خودروهای اسپرت معروف دنیا نمی توان به دنیای ماشین دوستان وارد شد.

بازی Need for Speed Heat برای پلتفرم های پلی استیشن 4 (PS4)، ایکس باکس وان (XBOX ONE) و کامپیوتر (PC) در تاریخ 8 نوامبر 2019 یا 17 آبان ماه 1398 عرضه خواهد شد. البته این عنوان برای کاربران EA Access و Origin Access Basic در تاریخ 5 نوامبر منتشر می شود.

با این که سری بازی های Need for Speed از محبوبیت بالایی برخودار هستند، اما آخرین نسخه های آن چندان نظر طرفداران و منتقدین را جلب نکرده است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این عنوان محبوب به روزهای اوج خود باز می گردد؟

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود