لنوو K10 پلاس میان رده ای با ارزش خرید بالا

قطعا بیشترین سود شرکت های عرصه گوشی های هوشمند به محصولات میان رده آن بستگی دارد. در چند سال احیر لنوو، اوپو، شیائومی و برخی شرکت های عملکرد خوبی را در زمینه معرفی و فروش گوشی های هوشمند میان رده داشته اند. این بار لنوو K10 پلاس قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده رونمایی شود.

صفحه نمایش 6.22 اینچی در نظر گرفته شده با روزلوشن اچ دی پلاس این گوشی هوشمند به احتمال زیاد از جنس IPS LCD خواهد بود، زیرا سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی در نظر گرفته شده. همانطور که گفته بودیم تنهای صفحات نمایشی از جنس اولد و آمولد توانایی پشتیبانی از چنین قابلیتی را دارند.

لنوو K10 پلاس به دوربین های اصلی سه گانه ای مجهز خواهد شد. یک سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

صفحه نمایش این گوشی میان رده از طراحی ناچ زیبی واتردراپ بهره مند شده. در بریدگی ناچ واترداپ صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند، پردازنده میان رده اسنپدراگون 632 نیز برایش در نظر گرفته شده. با توجه به صفحه نمایش این گوشی میان رده، انتخاب باتری با ظرفیت 4050 میلی آمپری نیز انتخاب درستی به نظر می رسد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !