تصویر زمینه پیکمو قسمت هفتم : دانلود تصویر زمینه آیفون 11 / iphone 11

تصویر زمینه پیکمو بخشی از وب سایت بنچیمو است که در هر قسمت آن تعدادی عکس با رزولوشن بالا قرار گرفته است (این قسمت والپیپرهای آیفون 11 و آیفون 11 پرو). هر قسمت از پیکمو شامل عکس هایی از موضوعات مختلف است که شما می توانید با دانلود کردن این تصاویر چهره محیط کاربری، لپ تاپ یا گوشی خود را جذاب تر کنید. کافی است بروی هر عکس کلیک کرده و آن را ذخیره کنید یا به انتهای مطلب مراجعه کرده و لینک دانلود را کلیک کنید. (لینک دانلود تصویر زمینه iphone 11 در انتهای مطلب است).

مطمئناً برای شما هم زیبا بودن تصاویر زمینه و البته کیفیت بالای عکس انتخاب شده می تواند لذت بخش باشد. تغییر تصویر زمینه گوشی یا لپ تاپ می تواند حس تکراری بودن و خسته کننده نگاه کردن به نمایشگر را از بین ببرد. در این بخش از پیکمو قصد داریم تصویر زمینه های iphone 11 و iphone 11 pro که اخیراً معرفی شدند را قرار دهیم. پرچمداران اپل هیمشه از در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و این موضوع برای پرچمداران جدید این شرکت یعنی آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس دو چندان شده است.

پس بی وقفه تصاویر زمینه پرچمداران جدید اپل یعنی خانواده iphone 11 را در بخش هفتم پیکمو از وب سایت بنچیمو قرار می دهیم. امیدواریم که از بخش اختصاصی وب سایت بنچیمو با نام پیکمو راضی باشید.

لینک دانلود تصویر زمینه آیفون 11

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟