مقایسه دوربین آیفون 11 پرو مکس و هواوی میت 30 پرو

بعد از رونمایی قدرتمند ترین پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 10 پلاس، همگان منتظر رونمایی پرچمداران اپل و هواوی بودند. حال آیفون 11 پرو مکس و نیز هواوی میت 30 پرو معرفی شده اند و وقت آن رسیده تا ببینیم در مقایسه صورت گرفته کدامیک از این گوشی های هوشمند عملکرد بهتری را از خود نشان نمی دهند.

در این ویدئو مقایسه دوربین آیفون 11 پرو مکس و هواوی میت 30 پرو را در نظر گرفته ایم. دو گوشی هوشمندی که با اداعای بسیار برای سنسور های دوربین اصلی خود وارد عرصه رقابت شده اند.

مشخصات دوربین هواوی میت 30 پرو

یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 به همراه سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال به همراه سنسور TOF، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه میت 30 پرو را تشکیل می دهند.

سنسور های اصلی و نیز تله فوتو این گوشی هوشمند به لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده اند. سنسور فوق عریض این گوشی از چنین قابلیتی بهره مند نشده.

اما داستان به همین جا ختم نمی شود و هواوی با انتخاب سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند، حرفی برای گفتن باقی نگذاشته.

مشخصات دوربین آیفون 11 پرو مکس

بعد از سال ها، بالاخره اپل از تعداد سنسور های بیشتری برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند استفاده کرد. سه سنسور قدرتمند، دوربین های اصلی آیفون 11 پرو مکس را تشکیل می دهند.

سنسور 12 مگپیکسلی اصلی 26 میلی متری با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 با قابلیت لرزشگیر اپتیکال OIS به همراه یک سنسور 12 مگاپیکسلی 52 میلی متری تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض 13 میلی متری 120 درجه ای با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 به عنوان سنسور های دوربین اصلی سه گانه این پرچمدار قدرتمند در نظر گرفته شده اند.

سنسور 12 مگاپیکسلی نیز این بار عریض تر از همیشه برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده. سنسور های دوربین این گوشی هوشمند توانایی ضبط ویدئو 4K با نرخ سرعت 60 فریم در ثانیه را نیز خواهند داشت.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !