ال جی وی 60 تینکیو 5G با مشخصات فنی قدرتمند رونمایی شد

ال جی وی 60 تینکیو 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند سری وی این شرکت با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند بخصوص سنسور های دوربین و پردازنده بصورت رسمی معرفی شد. در ادامه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این پرچمدار جدید خواهیم پرداخت.

مشخصات ال جی وی 60 تینکیو 5G

طراحی و صفحه نمایش

طراحی در نظر گرفته شده برای LG V60 ThinQ 5G تفاوت چندانی با گوشی های هوشمند سری قبلی این شرکت نداشته. برای صفحه نمایش از ناچ معروف واتردراپ استفاده شده. در قسمت پشتی نیز خبری از سنسور حسگر اثر انگشت نیست و سه سنسور در نظر گرفته شده برای دوربین با چیدمانی افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

این اسمارت فون فبلت نما به صفحه نمایشی 6.8 اینچی با پنل اولد مجهز شده که قابلیت ارائه رزولوشن FHD پلاس را نیز دارد. بهره بردن از چنین صفحه نمایشی سب شده تا شاهد قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشیم.

همانطور که گفتیم ناچ واتردراپ برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده. بهره بردن از چنین ناچی سبب شده تا شاهد نسبت تصویر بالای 20.5 به 9 باشیم.

دوربین 

سری وی گوشی های هوشمند ال جی همواره در زمینه سنسور های دوربین باید گفت که عملکرد موفقیت آمیزی را از خود به نمایش گذاشته اند. این برای نیز شاهد قرار گیری سه سنسور برای دوربین ال جی وی 60 تینکیو 5G می باشیم.

یک سنسور اصلی64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض 117 درجه ای در کنار سنسور TOF، سنسور های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. سنسور اصلی نیز به قابلیت لرزشیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده.

در بریدگی ناچ واتردراپ صفحه نمایش نیز سنسور 10 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. دوربین این گوشی هوشمند قادر خواهد بود تا ویدئو هایی با کیفیت 8K و نیز کیفیت HDR10 پلاس در حالت تنظیمات دستی را ضبط کند.

پردازنده و باتری

در بخش سخت افزاری باید گفت که LG V60 ThinQ 5G از مشخصات فنی قدرتمندی بهره برده. قدرتمند ترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 این گوشی هوشمند را همراهی خواهد کرد. از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به رم 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد.

در کنار بهره بردن از پردازنده قدرتمند، شاهد حضور مودم ایکس 55 هستیم که قادر خواهد بود هر دو باند 6GH و mWave شبکه های اینترنتی 5G را پشتیبانی کند.

باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری ال جی وی 60 تینکیو 5G نوید طول عمر بالایی را برای این پرچمدار جدید ال جی می دهد.

منیع: gsmarena

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !