تصاویر لایو ال جی W10 / ناچ واتر دراپ با دوربین های اصلی دو گانه

تصاویر لایو ال جی W10 که به تازگی منتشر شده خبر از رونمایی زود هنگام یک محصول میان رده جدید برای این شرکت دارد. با توجه به تجربه شخصی سایت منتشر کننده این تصاویر تا کنون در انتشار شایعات پیش از رونمایی رسمی محصولات بسیار عملکرد خوبی را داشته است. حال نیز تصاویری از این محصول میان رده جدید ال جی منتشر کرده.

تصاویر لایو ال جی W10 خبر از پایان ساخت نمونه اولیه این گوشی هوشمند می دهد. با توجه به تصاویر همانطور که مشاهده می کنید این گوشی هوشمند میان رده قرار است از دو سنسور برای دوربین اصلی خود بهره مند شود. اما هنوز مشخصات دقیق سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی منتشر نشده است.

در قسمت پشتی این گوشی سوای دوربین های اصلی دو گانه شاهد استفاده از قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در محل سنتی خود می باشیم.

اما یکی از بهترین مشخصات در نظر گرفته شده برای این محصول میان رده، صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای آن می باشد. ال جی این بار از ناچ زیبای واتر دراپ بهره برده. نمونه شاهکار این نوع ناچ را در صفحه نمایش گوشی های هواوی پی 30 و پی 30 پرو شاهد بودیم.

با توجه به قرار گرفتن سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی هوشمند میان رده، به احتمال زیاد ال جی از صفحه نمایشی از جنس IPS برای این گوشی هوشمند استفاده کرده است. اطلاعات دیگری از مشخصات فنی اختصاص داده شده تا به الان منتشر نشده، اما با توجه به ساخت نمونه اولیه باید به همین زودی منتظر رونمایی رسمی این گوشی هوشمند میان رده باشیم.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !