بررسی کیس گیمینگ لیان لی / LIAN LI O11 DYNAMIC EVO

ساختار و طراحی نوآورانه کیس کامپیوتر با توجه به تکراری بودن ظاهر این محصولات کار بسیار دشوای است. اما شرکتی که از سال 1983 فعالیت خود را در تایوان آغاز کرد، ترسی از نوآوری در طراحی و ساختار محصولاتش ندارد. شرکتی که نامش لیان لی است و تخصص بالایی در ساخت محصولات خاص خصوصاً کیس های سری O11 DYNAMIC دارد.

لیان لی 39 ساله فعالیت های مختلفی را تجربه کرد اما فعالیت های کامپیوتری این برند در واقع از 25 سال گذشته آغاز شد. این شرکت جدا از محصولاتی که با برند خود و زیر برندی دیگر روانه بازار می کند، ساخت محصولات دیگر شرکت های فعال در این حوزه را هم بر عهده دارد.

سبد محصولات کنونی لیان لی چندان گسترده نیست اما حداقل این شرکت در بخش طراحی و تولید کیس، خنک کننده و فن، حرف های بسیاری برای گفتن دارد. در حال حاضر کیس، خنک کننده مایع، فن، پاور، کابل های مختلف و میز کامپیوتر در کنار لوازم جانبی های گسترده برای این محصولات را می توان با برند لیان لی خریداری کرد. اما روی سخن ما یکی از مهندسی ترین کیس های جهان از لحاظ ساختار یعنی O11 Dynamic EVO است.

کیس O11 Dynamic EVO لیان لی با ساختار متفاوت و طراحی جذاب قابلیت های مختلفی را به شما هدیه می دهد. اگر مانند نگارنده به دنبال کیسی هستید که بیشترین حجم شخصی سازی را در آن تجربه کنید، قطعاً نمی توانید بجز O11 Dynamic EVO به کیس دیگری فکر کنید. باز کردن تمام پنل ها، تعویض پنل های مختلف، اسمبل جابجا، براکت های مختلف نصب کارت گرافیک، شخصی سازی گسترده در مکان قرارگیری قطعات و بسیاری از ویژگی های دیگر تنها در این کیس به تکامل رسیده است.

در این ویدیو بررسی نگاهی داریم به ساختار کیس O11 Dynamic EVO لیان لی، مزایا و معایب آن و به زودی بررسی جامع تری از آن را منتشر می کنیم.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

1 دیدگاه

امیررضا آبان 24, 1402 - 9:57 ب.ظ
سلام تفاوت این مدل با o11d evo چیه؟
دیدگاه بگذارید